„Telekom România invită Discovery la discuţii privind crearea unei extra-opţiuni sau a unui pachet suplimentar Discovery-Eurosport, pentru care fiecare client poate opta. De asemenea, Telekom Romania anunţă public faptul că tarifele pe care Discovery le va aplica pentru această extra-opţiune sau pentru pachetul suplimentar nu vor genera niciun profit sau comision tehnic pentru companie – ceea ce înseamnă că Telekom nu va adăuga nicio marjă la aceste tarife. Astfel, fiecare leu rezultat din acest tarif va merge direct către Discovery. Acesta este un apel public pentru a ajunge la o înţelegere în beneficiul deplin al clienţilor noştri şi al tuturor românilor expuşi accidental la campania publică injustă a Discovery, prin care compania a învinuit în mod eronat Telekom România, fără a-şi asuma partea sa de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor”, se arată într-o scrisoare deschisă a Telekom Romania, publicată vineri.
Potrivit sursei citate, principiul „clientul în centrul preocupărilor” a reprezentat dintotdeauna obiectivul suprem de a livra ceea ce îşi doresc românii, iar în ceea ce privește invitația, Telekom este „pe deplin încrezătoare că Discovery va răspunde pozitiv”.
„Telekom Romania a crezut dintotdeauna în principiul ‘clientul în centrul preocupărilor’, care reflectă obiectivul suprem de a livra ceea ce îşi doresc românii (…) Având în vedere poziţia relevantă ocupată de Telekom pe piaţa de comunicaţii din România şi luând în considerare minoritatea pasionată reprezentată de clienţii care urmăresc aceste canale TV şi care şi-au exprimat dorinţa de a continua să le urmărească, compania Telekom Romania este deschisă concilierii depline cu Discovery Networks. Şi, pentru a demonstra preocuparea profundă pentru preferinţele şi satisfacţia clienţilor, compania Telekom România este pe deplin încrezătoare că Discovery va răspunde pozitiv acestei invitaţii, pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor clienţilor şi a profita de şansa oferită pentru a reintroduce canalele TV în grila celei de-a doua companii din topul furnizorilor de servicii TV din România, ale cărei preţuri sunt acum printre cele mai mici de pe piaţă”, susţin oficialii operatorului telecom.
Telekom a refuzat o înțelegere
La sfârşitul anului trecut, Discovery România publica pe pagina oficială de Facebook un punct de vedere referitor la situaţia cu Telekom România, susţinând că „în ciuda investiţiilor noastre în conţinut şi drepturi sportive, operatorul a refuzat o noua înţelegere”.
„Ne pare rău să vă informăm că, începând cu 1 ianuarie, întreg portofoliul Discovery, format din canale precum Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC şi Travel Channel, nu va mai fi disponibil pentru voi. În ultimele luni, am depus toate eforturile pentru a încheia un nou acord cu Telekom, dar, din păcate, în ciuda investiţiilor noastre în conţinut şi drepturi sportive, operatorul a refuzat o nouă înţelegere.
Acest lucru înseamnă că nu veţi mai avea acces la cele mai îndrăgite competiţii difuzate pe Eurosport, printre care Premier League, FA Cup, Circuitul ATP, cele patru turnee de Mare Şlem (inclusiv Australian Open), Jocurile Olimpice de Vară sau emisiunile noastre de divertisment inspirat din realitate, cum ar fi Test de supravieţuire în doi, Insula lui Bear Grylls, Goana după aur, Maşini pe alese pe Discovery Channel, Dermatologie de top (Dr. Pimple Popper), Regele Cofetarilor, Rochia perfectă pe TLC sau Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern şi Mistere la muzeu pe Travel Channel, precum şi toate emisiunile de pe celelalte canale din portofoliul nostru (Animal Planet, ID, Discovery Science, Discovery Showcase, DTX, Food Network).
Rămânem deschişi negocierilor de bună credinţă cu Telekom, pentru a vă readuce canalele şi emisiunile preferate (…) Canalele noastre sunt în continuare disponibile la toţi ceilalţi operatori – AKTA, Digi, Orange, UPC”, nota Discovery România.