„AXN a avut un succes incredibil în România din toamnă și până în prezent, cu creștere de audiență de aproape 50% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Urmărind interesul telespectatorilor noștri, continuăm să fim destinația pentru cei în căutare de divertisment, suspans și acțiune. În același timp, venim în întâmpinarea dorințelor telespectatorilor ce caută conținut plin de intrigă, pasiune și emoții” a spus John Rossiter, manager general pentru SPT Networks, CE. „Noua noastră identitate vizuală reafirmă angajamentul constant al companiei de a răspunde nevoilor telespectatorilor prin grila de programe, printr-un dialog constant cu publicul, conectat la brand-ul AXN atât prin canalele tradiționale, cât și prin cele digitale, sau social media”, a adăugat John Rossiter.
Noul logo AXN, cu un look dinamic, este format dintr-un set de caractere avangardiste, realizat de echipa de marketing SPT Networks din Spania. Logo-ul este pus în valoare de o piramidă tridimensională în nuanțe vibrante de roșu, o formă asociată cu mister și convergența energiei.
Grila de programe AXN din această primăvară
Premierele acestui sezon includ: Cronicile Shannara/ Shannara Chronicles, Mad Dogs și Jucătorul/ The Player. Primăvara va fi, de asemenea, momentul reîntoarcerii producțiilor Memorie perfectă/ Unforgettable, sezonul al patrulea, Cititorii de oase/ Bones, sezonul al treilea, Autopsia crimei/ Body of Proof, sezonul al treilea, Minți criminale/ Criminal Minds, sezonul al unsprezecelea.
Pentru a celebra rebranding-ul în Europa Centrală, SPT Networks lansează o aplicație de mobil dedicată AXN, disponibilă pentru utilizatorii de Android începând cu luna martie. Portofoliul global AXN include 49 de canale disponibile în 62 de țări, fiind subtitrat sau dublat în 19 limbi, ajungând în casele a peste 237 de milioane de oameni.