Un număr destul de mare de companii au aplicat pentru campania de informare a Guvernului, prin care sunt alocate 40 de milioane de euro timp de patru luni (adică zece milioane pe lună). Liasta cu televziziunile, posturile radio și site-urile online a fost publicată pe site-ul Secretariatului General al Guvernului.
Un număr de 723 de companii care au aplicat pentru bani. Este vorba despre 27 de posturi naționale de televiziune, 10 posturi naționale de radio, 301 publicații online, 83 posturi locale TV, 159 posturi locale radio, 141 publicații tipărite și 21 companii outdoor.
La capitolul televiziunilor, în listă apar mai toate posturi generaliste (Pro TV, Antena 1, Kanal D, Prima TV), dar și toate cele cinci canale de știri (România TV, Antena 3, Digi 24, B1 TV și Realitatea Plus). Digisport (Digi a făcut câte o solicitare pentru fiecare – DigiSport 1, 2, 3, 4, 5) și Look Sport. Și canalul de filme indiene Bollywood a depus dosar, deși ajutorul nu vizează posturile care nu au știri în grilă. Televiziunile naționale pot beneficia de 47% din cei zece milioane de euro pe lună, conform Ordonanței.
În ceea ce privește posturile de radio, pe listă figurează Europa FM, Digi 24 și Guerrilla, Radio ZU, Virgin Radio, Magic FM. Posturile de radio naționale pot beneficia de 8% din totalul bugetului de campanie. Adică aproximativ 800.000 de euro lunar.
Publicațiile online au dreptul la o sumă totală de 2,5 milioane de euro pe lună, din totalul celor zece. În total, s-au înscris 300 de publicații online care au aplicat pentru banii de la Guvern.