Noile televizoare Samsung LED ES8000, ES7000 şi plasma TV E8000 au integrată platforma Smart Interaction care schimbă modul în care utilizatorii controlează televizorul.
Printr-o simplă comandă vocală sau printr-un simplu gest, utilizatorii pot porni şi opri televizorul, pot activa aplicaţii sau naviga pe Internet. De asemenea, cu un gest al mâinii, pot fi căutate şi selectate link-uri sau diverse tipuri de conţinut prin intermediul broswerului web. Gama de televizoare suportă, de asemenea, conectarea wireless la anumite tastaturi şi mouse-uri facând navigarea şi accesarea de conţinut mai simple.
"Piaţa evoluează foarte rapid. Ponderea televizoarelor cu conexiune la internet vor ocupa 30-40% din piaţă anul acesta. Noi ne propunem să vindem câteva mii de unităţi din noua gamă. Ideea este că deşi noi ne propunem o ţintă în primul an, în al doilea an constatăm că aşteptările ne sunt depăşite", a declarat pentru Capital Ana Maria Păsculescu, Product Manager AV în cadrul Samsung România
În ceea ce priveşte cele mai vândute modele în ţara noastră, Păsculescu a declarat că modelele LED de 26 inch (66 cm) şi 32 de inch (81 cm) sunt preferatele românilor. "Televizoarele cu diagonala de 40 de inch (101cm) înregistrează o creştere constantă. Românii realizează mai greu că în casa lor se potriveşte şi o diagonala mai mare", a spus Păsculescu.
Noua serie de Smart TV de la Samsung este disponibilă în România începând cu această lună. Preţul mediu pentru plasma E8000 variază de la 7.699 lei (51 de inch) la 13.999 lei (64 de inch). În cazul modelelor LED ES8000, preţul recomandat variază de la 7.499 lei (40 de inch) la 12.999 lei (55 inch), iar pentru LED ES7000 preţurile variază de la 6.999 lei (40 de inch) la 11.999 lei (55 de inch).