Americanii când se julesc cer un Band-Aid, nu un bandaj. Când vor să sufle nasul cer un Kleenex, nu un şerveţel, iar când vor să facă o copie spun că merg să facă un xerox. Acest ultim exemplu este valabil şi în ţara noastră. Ei bine, mai nou, atunci când se referă la tablete, aceştia folosesc un singur cuvânt, iPad, scrie Huffington Post.
Companiile se străduiesc să creeze produse şi să aleagă cel mai bun nume, cheltuind milioane de dolari. Numele devine apoi atât de popular încât este folosit pentru a descrie toate produsele similare. Aceasta este una dintre cele mai mari contradicţii din lumea afacerilor.
Acest lucru nu se întâmplă însă atât de des. În realitate, mai puţin de 5% dintre mărcile din SUA au devenit generice de-a lungul anilor. Apple deţine în prezent cea mai mare cotă de piaţă în segmentul tabletelor. Potrivit Gartner, anul trecut Apple avea 73% cotă de piaţă în SUA.
Sursa: Huffington Post