'Sectorul Transporturi este sectorul care reprezintă cel mai mare risc de pierdere pe fonduri europene şi pentru faptul că au fost contracte de valori foarte mari, dar şi din cauza problemelor binecunoscute din anii trecuţi. Oamenii de la Transporturi care se ocupă de aceste proiecte (n.r.- pentru căile ferate ERTMS) ar trebui să se concentreze foarte mult pe a realiza cât mai repede acele proceduri şi să implementeze acele contracte cât mai repede. Riscul de pierdere de bani pe acele proiecte nu prea există, pentru că ele vor fi transpuse pe următorul cadru financiar în cazul în care finalizarea lor nu va fi posibilă până la finalul anului 2015, numai că va trebui să găsim soluţii alternative la aceea ce rămâne acum dislocat pe actualul cadru financiar, pentru că acele proiecte aveau o sumă alocată, iar dacă ele vor fi trecute dincolo, pe cealaltă zonă, automat ce este pe acest cadru financiar rămâne neacoperit. Aici trebuie să găsim noi soluţii', a spus Teodorovici după ce a participat la conferinţa finală a campaniei de informare a beneficiarilor Programului Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice (POS CCE).
El a adăugat că una dintre soluţii pentru a nu se pierde banii europeni pentru Transporturi ar fi ca acele proiecte care deja au fost realizate din bani ai statului sau din bani din împrumuturi de la instituţii financiare internaţionale să fie trecute ca fiind proiecte europene, iar România să ceară Comisiei Europene rambursarea acestor fonduri din bani europeni. AGERPRES