Caritas, FNI, scrisoriile nigeriene, Bancorex sunt doar câteva dintre subiectele de amploare prezentate în primii ani de tranziție către economia de piață. Informațiile relevante și pe înțelesul cititorilor a dus revista Capital pe poziția de lider al presei de business.
După ce Capital a scris timp de mai multe săptămâni despre criza financiară din Turcia și despre implicațiile ei asupra Băncii Turco-Române, care era pusă în imposibilitatea de a returna banii clienților, redactorii de atunci ai revistei Capital titrau în decembrie 2000 că „La BTR miroase a faliment“. Majoritatea creditorilor au sperat până în ultima clipă să-și recupereze banii, unii dintre ei păcăliți și de atitudinea BNR sau de comunicatele și declarațiile liniștitoare ale oficialilor BTR. Din păcate, așteptările Capital au fost confirmate foarte repede, iar după falimentul băncii oficialii acesteia au învinuit jurnaliștii Capital pentru prăbușirea instituției.
Cu tirajul la vedere
Informațiile corecte și utile, analizele, prognozele și recomandările redactate într-un limbaj simplu și accesibil cititorilor, alături de inovarea permanentă în plan editorial și din punct de vedere grafic au contribuit și la creșterea audienței săptămânalului Capital. La doar trei ani de la înființare, tirajul Capital ajungea la 50.000 de exemplare și audiențe pe măsură. În prezent, conform datelor SNA, audiența revistei Capital este de 51.000 de cititori/ediție, cifre care ne poziționează pe primele locuri între publicațiile de profil.