Retailerul britanic Tesco are în plan deschiderea unui nou magazin online, de haine, marcă proprie. Noul site va oferi mii de produse, iar inaugurarea acestuia este plănuită pentru această toamnă. Potrivit oficialilor Tesco, site-ul va avea o imagine diferită faţă de restul portalurilor deţinute de retailerul britanic. Pe noua platformă se pot achiziţiona produse din gama Florence & Fred şi Cherokee, precum şi haine pentru copii “My Favourite Things”. Produ
Retailerul britanic Tesco are în plan deschiderea unui nou magazin online, de haine, marcă proprie. Noul site va oferi mii de produse, iar inaugurarea acestuia este plănuită pentru această toamnă. Potrivit oficialilor Tesco, site-ul va avea o imagine diferită faţă de restul portalurilor deţinute de retailerul britanic.
Pe noua platformă se pot achiziţiona produse din gama Florence & Fred şi Cherokee, precum şi haine pentru copii “My Favourite Things”. Produse precum şosete şi lenjerie intimă nu vor fi disponibile online.
Strategia lui Tesco, pentru vânzarea de haine pe internet, vine în contextul în care retailerii din întreaga lume, încearcă să convingă consumatorul să cumpere şi altceva în afară de produse alimentare. În ciuda recesiunii, vânzarea de haine online a avut o expansiune puternica, şi este secţiunea de retail care a înregistrat cel mai mare procent de creştere.
În 2007, vânzările de haine pe internet s-au ridicat la 1,7 miliarde de lire, echivalentul a 4% din înreaga piaţă de haine. Reprezentanţii din domeniu sunt de părere că fashion-ul online a crescut la 13% din totalul pieţei şi că va ajunge la o valoare de şase miliarde de lire până în 2016.
Sursa: The Guardian