Cel mai mare retailer britanic, Tesco, a anuntat investitii de 60 milioane de lire pentru dezvoltarea unei retele de magazine en-gros cash-and-carry, printr-un parteneriat cu Tata Group. In acest fel, principalul retail de pe piata din Marea Britanie isi face intrarea in India, o tara cu o economie caracterizata printr-o crestere rapida. Reteaua Tesco va fi adaptata pietei indiene si va cumpara produse de la fermierii si producatorii locali, distribuindu-le retelelor de restaurante si de superm
Cel mai mare retailer britanic, Tesco, a anuntat investitii de 60 milioane de lire pentru dezvoltarea unei retele de magazine en-gros cash-and-carry, printr-un parteneriat cu Tata Group. In acest fel, principalul retail de pe piata din Marea Britanie isi face intrarea in India, o tara cu o economie caracterizata printr-o crestere rapida.
Reteaua Tesco va fi adaptata pietei indiene si va cumpara produse de la fermierii si producatorii locali, distribuindu-le retelelor de restaurante si de supermarketuri sau hipermarketuri. Unul dintre principalii clienti va fi reteaua de hipermarketuri Star Bazaar detinuta de catre grupul Tata.
De asmenea cele doua companii au semnat un parteneriat prin care se va asigura extinderea retelei Star Bazaar de la 4 magazine, in acest moment, la 50, in urmatorii 5 ani.
“Aceasta este o noua afacere plina de surprize pentru Tesco. Ne facem asfel intrarea pe una dintre cele mai importante piete cu o economie in crestere” a declarat CEO-ul Tesco, Sir Terry Leahy.
Sursa: The Guardian