Tesla este pregătită să facă schimbări pe piața din China. Producătorul de mașini electrice ia în considerare închiderea unor showroom-uri în centre comerciale din orașe precum Beijing.
Vânzările Tesla nu au mers așa cum producătorul auto de mașini electrice și-ar fi dorit, drept urmare, se pregătesc câteva schimbări majore e piața din China, a doua piață ca mărime pentru Tesla.
Potrivit Reuters, Tesla ar reevalua modul în care vinde automobile electrice în China și se gândește să închidă unele showroom-uri în centre comerciale din orașe precum Beijing, unde traficul a scăzut în timpul restricțiilor COVID.
Două surse implicate în acest proces au declarat pentru Reuters că se va pune accentul pe magazinele din locații suburbane mai puțin costisitoare care pot oferi și reparații.
Elon Musk vrea să îmbunătățească serviciile oferite de Tesla
Totodată, aceleași surse mai spun și că se dorește ca obiectivul pe care Elon Musk îl are, privind îmbunătățirea serviciilor pentru clienții deja existenți să fie atins, în condițiile în care mulți dintre aceștia se plâng de întârzieri foarte mari.
În acest sens, Tesla caută să accelereze angajarea de tehnicieni și alt personal pentru locurile de muncă în domeniul service-ului în China. Acest lucru este confirmat și pe site-ul de recrutare al Tesla în China, care a afișat peste 300 de posturi vacante pentru locuri de muncă în domeniul serviciilor începând de joi.
Amintim că săptămâna trecută, într-o postare pe Twitter, Ele Musk declara că prioritatea sa este ca serviciile Tesla să devină „minunate”, în condițiile în care un proprietar de Tesla s-a plâns că așteaptă o lună de zile pentru a-și repara vehiculul.
Tesla are peste 200 de puncte de vânzare în China
Menționăm că spre deosebire de alți producători auto, Tesla nu se bazează pe dealeri și deține toate magazinele propri. De asemenea, producătorul auto mai vinde și mașini online.
Referitor la schimbarea de abordare pe piața auto din China, ar confirma recunoașterea faptului că trebuie să fidelizeze clienții acum că și-a stabilit marca pe cea mai mare piață auto din lume, a declarat un analist.
„Nu este necesar să deschidem showroom-uri în centre comerciale scumpe, mai ales când afacerea de reparații a devenit profitabilă”, a declarat Yale Zhang, director general la firma de consultanță Automotive Foresight din Shanghai.
Amintim că primul magazin Tesla din centrul Beijingului a fost deschis în 2013. În prezent, compania lui Elon Musk are peste 200 de puncte de vânzare în întreaga țară, care expun modelele și organizează teste drive pentru potențialii cumpărători.