De ce spun asta? Ei bine, o să vă povestesc pe scurt puțin care a fost prima mea reacție în momentul în care am văzut această mașină. Să o luăm de la exterior spre interior. Personal, prefer mai mult mașinile cu caroserie berlină, dar mașina aceasta e altceva. Cu o culoare de gri metalic, care pur și simplu strălucește la soare, cei de la BMW au schimbat designul atât părții frontale, dar și a celei din spate, iar accentul s-a pus mult mai bine pe acestea.

BMW Seria 330d Touring Sursa foto: Sorina Bucur/ Infofinanciar
BMW Seria 330d Touring Sursa foto: Sorina Bucur/ Infofinanciar

De asemenea, am observat și o siglă diferită, care este cea de aniversare de 50 de ani, de când există divizia M.  Grila din față este foarte bine proporționată la această mașină, iar în funcție de nivelul de echipare, autoturismul vine cu un alt model, cu un alt tip. Același lucru se întâmplă și cu bara din față.  Jantele din acest pachet au fost M Performance, care sunt de 19 inch, tip 791M. Pe modelul de bază sunt jante de 17 inch. Automat, prețul mașinii se mărește în funcție de configurarea acesteia.

BMW Seria 330d Touring Sursa foto: Sorina Bucur/ Infofinanciar
BMW Seria 330d Touring Sursa foto: Sorina Bucur/ Infofinanciar

BMW-ul cu 286 de cai putere

Evacuările sunt reale, însă sunt câteva mici tips-uri suplimentare pentru aspect. Păi la un motor de 2.993 cm cubi si la 286 de cai putere nici nu se putea altfel. Și, fun fact, acești „cai” chiar își fac treaba cum trebuie. De asemenea, aici trebuie menționat faptul că mașina este mild hybrid.

Prețul de start, în varianta de bază pentru BMW touring 330d pleacă de la 53.000 de euro cu TVA inclus. Modelul nostru de test drive nu este unul banal, ci este echipat cu pachetul M Sport și M Pro și este în jur de 81.000 de euro cu TVA inclus. Un model full option ajunge la 100.000 de euro.

În acest caz trebuie menționat că germanii au lansat și BMW Seria 3 Sedan care, de asemenea, vine cu îmbunătățiri.

Să trecem la interior

Bun, dacă cu design-ul exterior am rezolvat, eu zic să trecem la cel interior, care este absolut superb. Nemții chiar știu ceea ce fac în acest caz. Cu un design elegant sportiv, un ecran central curbat, dar și panoramă, condusul niciodată nu a fost mai plăcut. 

Știți momentul acela în care un copil primește bomboana mult dorită? Ei bine, așa am fost eu cu această mașină și în special cu interiorul, care m-a cucerit iremediabil. Pielea din interior este de un roșu intens, clasic, deloc deranjant, care făcea totul să pară ca într-o mașină de curse. Acest negru cu roșu, dar și elementele de fibră de carbon fac aspectul interior mult mai plăcut. Referitor la fibrele de carbon, acestea sunt foarte frumos împletite și lăcuite, nu de alta, dar cei de la BMW sunt recunoscuți pentru acest lucru în industria auto. 

Sinceră să fiu, când am urcat în mașină și am văzut interiorul a fost acel moment în care zâmbești tâmp fără să te oprești. Toate acestea, cu siguranță, au o pondere la ceea ce înseamnă mașină premium. Scaunele sunt extrem de confortabile, iar modelul condus a avut suport lombar ajustabil și scaune încălzite.

Citiți continuarea pe infofinanciar.ro.