Grupul de firme de publicitate si PR detinut de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola si-a adaugat in portofoliu firma de comunicare interactiva New Media Agency.
Actiunile New Media sunt impartite, in urma tranzactiei, intre Alin Zainescu (fondatorul New Media) si Ciprian Stavar, fiecare cu cate un pachet de 25 de procente, iar fondatorii The Group “restul de 50%, prin intermediul unei companii care ne reprezinta interesele”, a declarat Zoltan Szigeti. Este vorba de compania Flash Investment, care detine actiuni la mai multe dintre firmele din grup. The Group a mai infiintat trei firme de comunicare in ultimele cateva luni.
Q Research, agentie de cercetare de piata, a inceput sa functioneze la sfarsitul anului trecut. Q Research este detinuta de Flash Investments (70%), Gheorghe Marius (25%) si Apostol Vasilica (5%).
Postercom, companie de masurare si planificare de media, este “pariul” pe care Szigeti il face in acest an. Firma a fost creata in urma lipsei masuratorilor si monitorizarilor de pe piata de outdoor, a declarat Szigeti.
Actionarii Postercom sunt doua alte firme, S.C. House of Media si Media Investment Communication, fiecare cu cate 50%. Cea de-a treia firma infiintata de The Group este My Media, care isi va incepe activitatea in urmatoarele doua saptamani si se va ocupa de proiecte media neconventionale.
Szigeti a mai declarat ca cifra de afaceri pe 2006 a grupului de firme The Group a fost de aproximativ 28 de milioane de euro. Cea mai mare parte din cifra de afaceri, de aproximativ 24 de milioane de euro, se datoreaza firmei Media Investment.
The Group cuprinde 11 companii, printre care Brands Talk (agentie de creatie), House of Media (agentie de media), The Media Partners (specializata in media buying), Q Research (cercetare de piata). Pentru 2007, The Group isi propune sa lanseze o agentie de PR, una de retail marketing si o alta de productie audio-video.
Sursa: Capital 02 Martie 2007