The Guardian, de la media la retail online de haine

Cotidianul britanic The Guardian a anunţat lansarea unui magazin online de haine destinat cititorilor care vor să achiziţioneze articolele prezentate în paginile de lifestyle ale publicaţiei. The Guardian Fashion Store dispune de 150.000 de articole de îmbrăcăminte care sunt prezentate în articolele de fashion ale ziarelor The Guardian şi The Observer. În acest sens, site-ul a semnat un parteneriat cu 2.000 de branduri şi cu 300 de retaileri fashion precum AllSaints, Whistles, Fre

Cotidianul britanic The Guardian a anunţat lansarea unui magazin online de haine destinat cititorilor care vor să achiziţioneze articolele prezentate în paginile de lifestyle ale publicaţiei.

The Guardian Fashion Store dispune de 150.000 de articole de îmbrăcăminte care sunt prezentate în articolele de fashion ale ziarelor The Guardian şi The Observer.

În acest sens, site-ul a semnat un parteneriat cu 2.000 de branduri şi cu 300 de retaileri fashion precum AllSaints, Whistles, French Connection şi Browns. The Guardian Fashion Store va funcţiona în acosiere cu magazinul virtual de haine Lynku.com.

Pentru promovarea noului serviciu vor fi lansate reclame pe site-urile The Guardian si The Observer iar abonaţii la newslatter-ele celor două ziare vor fi informţi de promoţiile The Guardian Fashion Store.

Cotidianul mai deţine Guardian Eco Store, magazin online lansat în 2007.

SURSA: BrandRepublic