Ieri seară, 29 septembrie, THE PRACTICE a câştigat primul Global SABRE pentru România în cadrul galei primei ediţii a premiilor Global SABRE, competiţie care îşi propune să desemneze cele mai bune programe de PR din lume.
Campania câştigătoare este “Crazy About Computers”, realizată pentru TechTeam Global, devenit Stefanini TechTeam, programul fiind creat pentru a susţine activităţile de recrutare ale clientului.
“Premiul câştigat aseară reprezintă o performanţă remarcabilă pentru agenţia noastră, pentru că sunt foarte puţine competiţiile de PR la nivel global. Suntem extrem de fericiţi să ne putem mândri cu primul Global SABRE pentru România. Categoria Employee Communications este una dintre cele mai reprezentative pentru ceea ce înseamnă dintotdeauna relațiile publice”, a declarat Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.
Echipa agenţiei care a lucrat la această campanie a fost formată din: Oana Bulexa – strategie şi project management, Monica Jitariuc – social media, Ruxandra Avram, Anca Baniţă şi Magda Halus – suport implementare.THE PRACTICE a intrat în finala Global SABRE ca urmare a câştigării trofeului Gold SABRE pentru cea mai bună campanie de Employee Communications realizată la nivel european.
La prima ediţie a Global SABRE Awards au fost acordate premii pentru 28 de categorii de concurs, grupate în 8 mari secţiuni: Marketing Communications, Corporate Reputation, Engaging Society, Advocacy, Media Relations, Digital and Social Media, Events, Specialist Audience. Premiile SABRE sunt organizate de The Holmes Group, companie condusă de Paul Holmes, cel mai apreciat analist din lume al domeniului relaţiilor publice. Organizate pentru prima dată în SUA şi cu o tradiţie de un sfert de veac, sunt recunoscute ca fiind cea mai veche şi importantă competiţie de PR.