The Secret Service promoveaza Gala Premiilor Pentru Un Mediu Curat organizata de ECOTIC in parteneriat cu HotNews.ro sub auspiciile Ministerului Mediului. Evenimentul rasplateste initiativele de salvare si prezervare a mediului dezvoltate de organizatii, institutii si companii pe teritoriul Romaniei. Inscrierea studiilor de caz se face online pe o pagina dedicata a HotNews.ro accesibila oricui. Tot aici pot fi vizualizate regulamentul, componenta juriului, precum si toate campaniile inscrise.
The Secret Service promoveaza Gala Premiilor Pentru Un Mediu Curat organizata de ECOTIC in parteneriat cu HotNews.ro sub auspiciile Ministerului Mediului.
Evenimentul rasplateste initiativele de salvare si prezervare a mediului dezvoltate de organizatii, institutii si companii pe teritoriul Romaniei. Inscrierea studiilor de caz se face online pe o pagina dedicata a HotNews.ro accesibila oricui.
Tot aici pot fi vizualizate regulamentul, componenta juriului, precum si toate campaniile inscrise. Strategia de comunicare conceputa de agentie imbina educarea intru colectare si reciclare a publicului larg cu promovarea Galei in randurile unui segment de public specific, angajat in organizatii care desfasoara activitati sau programe de CSR si care constituie targetul vizat sa-si inscrie proiectele in competitie.
Plecand de la premisa ca activistii ecologisti sunt atenti la tot ce misca in jur si are legatura cu sfera lor de preocupari, executiile realizate de The Secret Service sunt interactive si oarecum selective in ceea ce priveste publicul atins.
La ele raspund in primul rand cei interesati.Fie ca trebuie sa stinga lumina pentru a salva o secunda sau mai multe de energie sau sa colecteze deseurile pierdute pe un site sau in pauzele publicitare de la radio, toate sunt gesturi firesti pentru o persoana preocupata de suparvietuirea planetei si care ii sunt rasplatite cu informatii despre Gala si conditii de participare.
Astfel comunicarea nu este intruziva in viata publicului larg fata de care are un rol general educativ si este explicita publicului specific care o recunoaste.Campania se afla in diverse stadii de implementare si va evoula pe internet, statii radio partenere si direct mail pana pe 19 noiembrie, data la care va avea loc Gala Premiilor Pentru Un Mediu Curat in sala Fortuna a hotelului Intercontinental din capitala.
ECOTIC, cel mai mare gestionar de deseuri electrice si electronice din Romania, desfasurand campanii ample de educare si colectare selectiva la nivel national, intentioneaza sa faca din Gala, aflata acum la prima editie, un eveniment anual, de anvergura, care sa incurajeze si sa confere vizibilitate tuturor programelor de prezervare a mediului.
Campania este semnata de Adina Sorescu-strategie, Mihai Ene si Dragos Gheorghiu – creatie din partea The Secret Service si aprobata de Valentin Negoita-presedinte, Catalin Butolo-marketing & communication manager si Claudia Nicolae-coordonator proiecte marketing din partea ECOTIC. The Secret Service ofera servicii complete de strategie si comunicare cu exprimare surprinzatoare si inovativa. In portofoliul agentiei se regasesc campanii, unele premiate sau nominalizate la festivaluri internationale de creatie, pentru Pneurom, AMC Pharma, Rigips Romania, Elephanto.ro, Reimens Group, Aviva Asigurari de Viata, Ecotic, Holiday Car Rental.