Thierry Millet, CEO Orange România: Veniturile din serviciile prepay au reflectat o nouă degradare

Orange, liderul pieţei locale telecom, a anunţat astăzi rezultatele financiare pentru al treilea trimestru al anului, iar conform acestora compania a continuat să piardă clienţi, iar veniturile au scăzut faţă de perioada similară a anului trecut.

La data de 30 septembrie, Orange avea 10.398.884 clienţi, în scădere cu 2,8% faţă de semestrul al treilea din 2009. Compania a înregistrat venituri totale în valoare de 246 milioane de euro, cu 8,7% mai puţin ca în perioada similară a anului trecut. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,3 euro.  
“În acest trimestru, în timp ce veniturile din serviciile pe bază de abonament au continuat să se stabilizeze, aşa cum am declarat anterior, veniturile din serviciile prepay au reflectat o nouă degradare din cauza contextului economic. Evoluţia globală a veniturilor pe bază comparativă este similară cu cea din trimestrul doi,” a declarat Thierry Millet, CEO Orange România.
Numărul de clienţi broadband ai Orange România a crescut cu 35% faţă de trimestrul trei al anului precedent, ajungând până la 3.024.257.
Orange a continuat să facă progrese pe acest segment şi a dezvoltat oferte de date şi de smartphone-uri, servicii dedicate şi asistenţă specializată pentru utilizatorii de smartphone-uri.
SURSA: Orange