În cadrul evenimentului “All things Facebook”, care a avut loc la Atena, Odysseas Ntotsikas, Directorul General al Thinkdigital a vorbit despre dezvoltarea fenomenală pe care a cunoscut-o Facebook în ţara noastră. Potrivit unor analize ale pieţei, peste 3,6 milioane de români petrec cca. 280 de minute pe Facebook în fiecare lună, interacţionând cu minim 150 de prieteni.
"Publicitatea Premium realizată pe Facebook reprezintă o şansă unică pentru brand-uri, de a-şi atinge audienţa vizată, în mod substanţial şi cu un impact major asupra acesteia, prin intermediul publicităţii video şi altor formate interactive", a adăugat Odysseas Ntotsikas.
Lansată în 2006, compania Thinkdigital deţine una dintre cele mai răspândite reţele de website-uri din Sud Estul Europei. În portofoliul de site-uri premium al companiei se află Microsoft Digital Advertising Solutions (MSN şi Windows Live), DriveMP, Oridian şi website-uri locale şi regionale din Sud Estul Europei.