Orange îşi extinde gama complexă de servicii de asistenţă – Orange Care – aducând în magazine serviciul „Expert Assistance” dedicat clienţilor posesori de smartphone-uri, după succesul înregistrat de serviciile de asistenţă telefonică.
Programul „Expert Assistance”, un serviciu care oferă clienţilor posesori de smartphone-uri, contra cost, acces la consiliere şi îndrumare tehnică va fi disponibil, nu doar prin liniile de asistenţă telefonică şi pe internet, ci şi în magazinele specializate.
Astfel, până la sfârşitul anului 2011, 3.000 de experţi prezenţi în magazine vor oferi asistenţă directă şi personalizată clienţilor posesori de smartphone-uri în 1.300 de magazine din 13 ţări.
Orange va crea „Care Corners”, spaţii specifice dedicate serviciilor smart-care, unde clienţii pot beneficia, contra cost, de asistenţă specializată pentru smartphone-uri.
În prezent, Expert Assistance oferă asistenţă pentru cele mai populare sisteme de operare, printre care Android, Symbian, Apple, RIM şi Windows Phone 7.
Orange intenţionează să deservească peste un milion de clienţi Orange Care în magazine în 2011.
Expert Assistance a avut lansarea comercială în luna iunie 2010. Extinderea serviciului în spaţiile de comercializare la mai puţin de un an de la înfiinţarea serviciului inovator de asistenţă telefonică este o dovadă a succesului de care se bucură servicii Orange de asistenţă, cele mai bune de pe piaţă, menite să asiste clienţii pe întreaga durată de viaţă a aparatelor pe care le deţin. În cele şase luni care au trecut de la lansarea din iunie, serviciul de asistenţă telefonică a fost folosit de 100.000 de clienţi, iar volumul de apeluri a crescut cu 10% în fiecare lună.
„Orange Care este cea mai completă gamă de servicii de asistenţă disponibile pe piaţă în prezent. Suntem convinşi că este cu adevărat inovatoare şi ne diferenţiază în faţa clienţilor de pe piaţă. Succesul de până acum al serviciului de asistenţă telefonică Expert Assistance ne arată ca suntem pe calea cea bună, însă ne aşteptăm ca în 2011 veniturile din serviciile Expert Assistance oferite la punctele de vânzare să depăşească veniturile provenite din serviciile Expert Assistance de asistenţă telefonică şi pe internet pentru smartphone-uri”, a precizat Philippe Bernard, Vicepreşedinte Executiv, Sales and Care.
Orange a atras trei milioane de abonaţi pe lună în serviciul Orange Care până la sfârşitul anului 2010 – primul an de funcţionare – şi preconizează atingerea unei cifre totale de 10 milioane de clienţi până la sfârşitul anului 2011.
10.000 de clienţi au apelat anul trecut la cele 3 servicii de asistenţă din portofoliul Orange Care.
Smartphone Expert este un serviciu lansat în luna aprilie a anului trecut. O echipă formată din 3 specialişti Orange răspunde la un număr de telefon dedicat şi, în timpul convorbirii cu clienţii, se conectează de la distanţă la smartphone-ul acestora pentru a-l configura în timpul apelului.
Smart Services, lansat la sfârşitul lunii august, este acum disponibil în toate cele 100 de shop-uri Orange din România, unde experţii nostri oferă asistenţă pentru setarea completă a telefoanelor.
În plus, în cele 2 Care Centers din Orange concept store şi din Orange Shop Pantelimon clienţii primesc, pe loc, asistenţă şi servicii de reparaţii ale telefoanelor în cazul anumitor defecţiuni, fără a mai fi nevoie că acestea să fie trimise în service.