Avansul afacerilor BRD Finance a avut loc chiar în condiţiile unei pieţe a vânzărilor de autoturisme care s-a contractat cu 11,4 % în acest an, faţă de 2010. Dezvoltarea activităţii de creditare a BRD Finance, în contextul unei pieţe în scădere, s-a datorat atât parteneriatelor strategice realizate cu importante companii în domeniu, precum şi programelor de produse şi promoţii speciale, implementate de-a lungul acestui an. “Creditele auto reprezintă una dintre axele principale de acţiune ale BRD Finance în 2011 şi vor continua să fie şi în 2012, atenţia şi resursele noastre fiind concentrate către oferirea de produse inovative şi servicii financiare cu valoare adăugată partenerilor de afaceri şi clienţilor finali”, a declarat domnul Bernard Histe, Directorul General al BRD Finance.
Soluțiile câștigătoare au fost date de furnizarea de tichete REMAT suplimentare, plinuri de carburant şi anvelope de iarnă cadou sau includerea costului asigurării CASCO în rată lunară. Transparenţa la nivel de costuri şi perioada extinsă (până la 10 ani) se numără printre atuurile principale ale ofertelor BRD Finance. Un alt atu este dat de faptul că întregul proces de creditare (aprobare, semnare contract de credit şi finanţare) se realizează pe loc, clienţii nefiind nevoiţi să facă mai multe drumuri pentru realizarea formalităţilor de credit şi putând pleca acasă cu maşina dorită, imediat după semnarea contractului.