Progresul si succesul companiei noastre, releva directorul general al Timken Romania, Rory Lubic, consta intr-o strategie executata cu maxima rigoare. Am inceput prin a investi in echipamente de proiectare si instruirea personalului pentru a realiza produse la standardele Timken de calitate. Priceperea si traditia de un secol ale companiei mama au fost transferate in fabrica de la Ploiesti inca din primii ani de dupa privatizare. Nu pot sublinia indeajuns cat de important a fost acest lucru. Faptul ca am putut sa vindem produse marca Timken oriunde in lume ne-a deschis piete la care nici nu ne puteam gandi acum cinci ani. Iar fara aceste piete, ar fi trebuit sa reducem drastic activitatea fabricii, intrucat capacitatea ei depaseste dimensiunea actuala a pietei interne. Intr-o a doua faza, in 2000-2001, am eliminat slabiciunile din sistemul de productie, pe care l-am adecvat la cerintele comerciale. Tot atunci, am proiectat noi investitii si am imbunatatit organizarea interna. In faza actuala, ne preocupa imbunatatirea productivitatii prin folosirea tehnicilor de productie de ultima generatie.