”Nu ne încumetăm la un target de vânzări. E prea devreme. O să ne dăm seama ce și cum prin ianuarie”, spune Rareş Jianu, care a fondat TinaR, acum 17 ani, împreună cu Iulia Stoica. ” Ideea e ca pe lângă magazinul online propriu ne dorim să intrăm ăi în magazine multibrand online, să vindem și acoloȚ, adaugă el.
În afară de magazinul de pe www.tinar.ro, rețeaua Tina R numără 19 magazine "offline". Magazinul virtual vinde, în prezent, peste 3.000 de produse din colecția de toamnă-iarnă, mai mult de jumătate dintre ele fiind semnalizate cu promoții de până la -50%. Săptămânal apar cel puțin 100 de produse noi.
Pe zona de fashion, valoarea medie a unui coș de cumpărături ajunge la 120 de euro pe comandă, dar cifra are relevanță relativă, pentru că achizițiile nu se fac neapărat pe Internetul românesc.
Conform statisticilor procesatorului de carduri Romcard, totalul plăților online cu card făcute în primele nouă luni ale acestui an a însumat 120 de milioane de euro.
TinaR Distribuţie, una din cele trei firme din grupul retailerului de îmbrăcăminte TinaR, şi-a cerut insolvenţa în 5 septembrie. Compania operează nouă dintre magazinele din rețea.
Datoriile acumulate de firmă au ajuns la 3,2 mil. euro, în condițiile unei cifre de afaceri pe 2010 de 2,8 mil. euro și ale unor pierderi de apropae 880.000 euro, potrivit datelor raportate la Ministerul Finanţelor Publice.
De la începutul anului, TinaR a deshis cinci noi magazine, în București (pe bulevardul Brătianu şi în Piaţa Romană), Brașov (Piața Sfatului), Constanța, (Maritimo Shopping Center) și Arad (în Galleria).