Tinmar Energy, singura companie cu capital privat românesc din sectorul energiei electrice care s-a extins într-un ritm accelerat și pe timp de criză, anunţă un parteneriat cu SelfPay. Clienţii vor putea astfel beneficia de cele 200 de stații de self-service amplasate în puncte cheie din întreaga ţară.
Această decizie strategică se aliniază la obiectivul companiei de energie electrică și gaze naturale de a fi cât mai aproape de consumator, oferindu-i constant alternative pentru siguranță și confort.
Noile puncte de contact virtual Tinmar Energy asigură clienților săi contact rapid cu departamentul de Client Service pentru a afla orice informație despre pachetele și ofertele companiei, dar și pentru a face o sesizare, dacă este cazul. De asemenea, cu doar o atingere de ecran, clienții își pot vizualiza și plăti facturile sau pot introduce indexul pentru energie electrică și gaze naturale.
Indiferent de locul în care se află, mediu rural sau urban, dacă este în orașul de domiciliu, în tranzit sau chiar în vacanță Tinmar Energy asigură opțiunea de a avea cât mai aproape un punct de contact virtual, astfel încât plata facturii să nu fie o bătaie de cap în viața clienților săi. Plata se realizează foarte simplu, fie prin scanarea codului de bare de pe factura în format fizic, fie prin selectarea facturii din lista afișată în cont, încurajându-se astfel un comportament cât mai sustenabil, prin renunțarea la risipa de hârtie.
„Dintotdeauna am căutat să facem lucrurile tot mai simple și mai ușor de accesat pentru clienții noștri, indiferent că vorbim de mediul urban sau rural. Datorită parteneriatului cu SelfPay, acum avem puncte de contact virtual în toată țara, amplasate în mari centre comerciale, piețe și diferite magazine. Digitalizarea este următorul pas pentru orice companie și noi ne dorim să evoluăm, tactic, cu pași mici dar siguri”, spune Carla Parnică, Marketing & Corporate Communication Manager, Tinmar Energy.
„Prin parteneriatul cu Tinmar Energy, punem la dispoziția clienților partenerului nostru, o modalitate modernă, simplă și sigură, de a-și plăti facturile și, în același timp, de a interacționa cu departamentul Customer Service, metodă, care le permite să rămână în siguranță, limitând expunerea în spații publice și, totodată, îi ajută să câștige timp pentru alte activități”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.
Clienții, dar și potențialii clienți, au posibilitatea de a fi la zi cu numeroase informații din industria energiei electrice, dar și cu informații legate de pachetele de energie electrică și gaze și beneficiile incluse, urmărind canalele digitale Tinmar Energy: www.tinmar.ro secțiunea “Energie pentru casa ta”.
SelfPay deține cea mai mare rețea de Stații de Plată de tip self-service din România. În prezent, rețeaua SelfPay numără mai mult de 5.000 de Stații de Plată, cu peste 150 de servicii disponibile. Stațiile de Plată SelfPay pot fi găsite în marile rețele de retail (Mega Image, Profi, Kaufland, Carrefour), centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise.