pentru a cere desfiintarea hotararii prin care toate zborurile de aviatie generala (n.r.- zboruri private sau charter) sunt obligate sa aterizeze pe aeroportul Baneasa si nu pe Otopeni. Actionarea in justitie a celor doua institutii se bazeaza pe faptul ca aceasta hotarare a Ministerului Transporturilor a adus prejudicii financiare serioase companiei, care tocmai finalizase un terminal VIP pe aeroportul Otopeni. In urma deciziei data de Ministerul Transporturilor, din cauza interdictiei data zbo
pentru a cere desfiintarea hotararii prin care toate zborurile de aviatie generala (n.r.- zboruri private sau charter) sunt obligate sa aterizeze pe aeroportul Baneasa si nu pe Otopeni. Actionarea in justitie a celor doua institutii se bazeaza pe faptul ca aceasta hotarare a Ministerului Transporturilor a adus prejudicii financiare serioase companiei, care tocmai finalizase un terminal VIP pe aeroportul Otopeni. In urma deciziei data de Ministerul Transporturilor, din cauza interdictiei data zborurilor particulare de a mai ateriza pe Otopeni, terminalul VIP al companiei „tiriac Air” a ramas fara clienti. Practic, chiar daca terminalul putea sa functioneze in regula si perfect legal, el a ramas fara obiect o data cu nota transmisa de ministrul Miron Mitrea tuturor operatorilor de zbor. Se pare ca procesul nu se va opri numai la cererea de retragere a acestei decizii, „despre care nu stim de ce a fost data, mai ales ca Otopeniul nu este nici pe departe atat de aglomerat incat sa nu mai permita si aterizarea unor curse private”, dupa cum ne-a declarat Radu Merica, director general tiriac Holindgs. Compania este decisa sa ceara statului si despagubiri financiare pentru prejudiciile aduse.