Titi Aur a explicat cum trebuie făcută o depășire
Expertul în siguranță rutieră a spus care este modul corect de a depăși, pe baza unor imagini de la un accident. Este vorba despre un eveniment rutier produs după ce un șofer care a încercat să depășească mai multe mașini. Titi Aur a explicat că, potrivit regulamentului rutier, nu este voie să se efectueze decât depășirea fiecărei mașini în parte. Depășirea mai multor vehicule în același timp constituie contravenție iar permisul se suspendă pentru o lună.
„În primul rând, respectivul șofer depășea mai multe mașini. Faptul că depășea mai multe mașini este de suspendat permisul timp de o lună. Nu ai voie să depășești decât fiecare mașină în parte. Asta înseamnă să semnalizezi, te asiguri, treci pe contrasens, depășești, iar apoi intri în fața mașinii care până atunci a fost în fața ta. Și tot așa! El depășea coloană.
În plus, în cazul de față, respectivul șoferul nu doar că depășea coloană, ci îi venea mașină din față iar el nu a văzut. A făcut ceva decât în ultimul moment. E aproape inexplicabil.
Acest incident demonstrează până unde poate să ducă gradul de inconștiență. Dacă cel care era la volan pe contrasens nu era atent, era clar un accident grav“, a spus, la DC News, expertul în siguranță rutieră.
Șoferii trebuie să fie atenți când aleg anvelope de iarnă
Titi Aur a explicat că șoferii trebuie să fie atenți când aleg anvelope de iarnă. Acestea asigură o tracțiune adecvată pe zăpadă și gheață.
Anvelopele de iarnă sunt vitale pentru a asigura o tracțiune adecvată pe zăpadă și gheață, a explicat specialistul.
Specialistul a explicat că roată calcă pe asfalt cu suprafața echivalentă a unei palme. Astfel, când frânăm, suprafața mică de contact trebuie să fie cât mai eficientă.
„Atunci când mergem cu mașina, fiecare roată calcă pe asfalt cu suprafața echivalentă a unei palme. Avem patru palme puse pe hol. Astfel, când frânăm, suprafața mică de contact trebuie să fie cât mai eficientă”, a mai spus el.
De asemenea, Titi Aur nu este de acord cu anvelopele pentru orice sezon, deoarece nu au toate caracteristicile unei anvelope de iarnă. Acestea au un model de canelură mai adânc și un compus de cauciuc mai moale. Aceste specificații le permite să se țină mai bine pe suprafața carosabilului.