Toamna a înglobat în acest an două evenimente majore din lumea auto. Salonului de la Hanovra, dedicat vehiculelor comerciale, i-a urmat cel de la Paris având ca vedete autoturismele.
Sunt destul de puțini cei care urmăresc cu atenție evoluția industriei de autovehicule comerciale și a sectoarelor conexe. Cu toate acestea, la fiecare doi ani, expoziția de la Hanovra atrage transportatorii ca un magnet, iar ediția din 2016 a confirmat poziția fruntașă a acestui eveniment în clasamentul manifestărilor mondiale dedicate celor care au afaceri care implică utilizarea de autoutilitare, camioane, autobuze, autocare, remorci și accesorii. Cu accent pe reducerea emisiilor poluante, eficiență și chiar electrificare, IAA Hanovra a demonstrat că segmentul vehiculelor de transport este pregătit pentru o revoluție. În primele zile ale lui octombrie, capitala Franței a preluat ștafeta prin dezvăluirea, în cadrul Mondial de l`Automobile, a celor mai noi, performante și conectate autoturisme. Zeci de premiere mondiale, sute de vehicule de serie, mii de specialiști și milioane de vizitatori au spus prezent la întâlnirea cu viitorul.
Jumătatea toamnei corespunde și momentului în care mașinile trebuie echipate cu anvelope pentru sezonul rece. De ce sunt cauciucurile de iană obligatorii, care sunt avantajele utilizării acestora și ce prețuri au puteți afla doar din Suplimentul Auto gratuit care apare mâine, luni, 17 octombrie, împreună cu revista Capital.
Iată câteva dintre subiectele pe care le puteți găsi în Suplimentul Auto Capital din această săptămână:
– Dacia, printre vedete la Paris Motor Show
– Industria auto și-a turat motoarele la Mondial de l`Autombile
– A sosit vremea anvelopelor de iarnă
– Spectacolul vehiculelor comerciale la Hanovra
– Cum îți transformi automobilul în mașină inteligentă