Un purtător de cuvânt al Volkswagen a declarat miercuri, 23 noiembrie, că toate mărcile companiei au întrerupt activitățile plătite pe Twitter până la noi ordine.
Vești proaste pentru Elon Musk. Mărcile Volkswagen au oprit publicitatea plătită pe Twitter
Elon Musk are parte de vești proaste. Volkswagen a recomandat tuturor mărcilor pe care le deține să întrerupă publicitatea plătită pe Twitter până la noi ordine, după preluarea platformei de către miliardar.
În acest context, un purtător de cuvânt al companiei a declarat că toate mărcile au urmat acest sfat, în timp ce Audi a ales să oprească activitățile organice, precum postările directe, și să răspundă doar la întrebările clienților de pe site, conform informațiilor transmise de reuters.com
Amintim că Volkswagen deține Audi, Seat, Cupra, Lamborghini, Bentley, Ducati și Porsche.
Totodată, WirtschaftsWoche raportase anterior că Audi a întrerupt toate activitățile pe platforma de socializare, citând surse din cadrul companiei.
„Monitorizăm situația îndeaproape și vom decide următorii pași în funcție de evoluție”, a adăugat un purtător de cuvânt al Audi, potrivit sursei menționate.
Amintim că Audi nu a mai postat pe Twitter de la 1 noiembrie, după ce anterior a scris pe Twitter aproape în fiecare zi.
Compania General Motors (GM) a transmis că îşi întrerupe publicitatea pe Twitter
La rândul ei, Compania General Motors (GM) a transmis anterior că îşi întrerupe publicitatea pe Twitter, până când se va clarifica ”direcţia” în care merge această platformă sub noua conducere a lui Musk. Compania agroalimentară General Mills şi-a suspendat de asemenea publicitatea pe Twitter, la fel şi grupul Mondelez din acelaşi domeniu şi compania farmaceutică Pfizer.
Elon Musk a promis că va favoriza libertatea de exprimare în detrimentul a ceea ce el consideră a fi politicile excesive de moderare a conținuturilor practicate de reţeaua de socializare, acuzată până în prezent că a cenzurat astfel opinii conservatoare, inclusiv prin suspendarea contului fostului preşedinte republican american Donald Trump.
Totuşi, pentru a-şi asigura furnizorii de publicitate, ce asigură circa 90% din veniturile Twitter, noul proprietar al reţelei de socializare a promis că această platformă va avea un „consiliu de moderare a conţinuturilor”.
Într-un mesaj publicat în trecut, Elon Musk a admis o „scădere masivă” a veniturilor din publicitate după ce mai multe companii şi-au oprit reclamele pe Twitter, în ciuda faptului că „nimic nu s-a schimbat în moderarea conţinuturilor”.