America are, în prezent, cele mai puțin permise de extragere de petrol și gaze, de la Al Doilea Război Mondial. Biden a anulat cu mândrie permisele din Golful Mexic, Oceanul Atlantic, Oceanul Pacific, Alaska și ținuturile federale.
Oferta este în scădere, iar consecința logică este că produsul diesel rafinat este tot mai redus. Prin urmare, motorina este acum puțină și scumpă, scrie Daniel Turner, în editorialul publicat de DailyCaller.
Criticii administrației anterioare nu s-au sfiit niciodată să lanseze acuzații privind lobby-ul făcut de „Big Oil”, susținând că Donald Trump era marioneta companiilor petroliere. La aproape doi ani de schimbarea președintelui SUA, știrile sunt dominate de criza energetică: de la costurile uriașe, la penurii persistente și până la invazia Rusiei. Deși unii au crezut că America și lumea se vor descurca mult mai bine după venirea la Casa Albă a unui susținător al „American Energy First”, lucrurile nu au stat deloc așa, este concluzia lui Turner.
Exacerbarea acestei crize are legătură cu habarnismul administrației Biden
Cel mai recent semn de avertizare este criza motorinei. Exacerbarea acestei crize majore de securitate națională și economică are legătură cu
habarnismul administrației Biden, care nu este conștientă de gravitatea ei și nici nu pare că dorește să facă ceva.
SUA are o economie condusă de motorină
În SUA, economia este condusă de motorină. În urmă cu 10-20 de ani, oamenii au cumpărat mașini diesel pentru că motorina era mai ieftină decât benzina obișnuită, dar situația s-a schimbat. De ce? Pentru că în fabricile americane se fabricau mărfuri. Din cauza politicilor comerciale globaliste, care au favorizat externalizarea și au încurajat mutarea fabricilor în alte țări, mărfurile sunt fabricate în Mexic și sunt încărcate în camioane diesel. Sau fabricate în China și trimise peste Oceanul Pacific, cu petroliere. Nevoia de motorină este un rezultat al politicilor noastre economice.
Ironia este că administrația Biden stimulează vehiculele electrice, pentru a folosi mai puțin gaz. Cu toate acestea, politicile sunt pro-diesel. Metalele, mineralele și elementele pământurilor rare necesare unui vehicul electric sunt extrase folosind mașini diesel. Producția de vehicule electrice este atât nocivă, încât un studiu german din 2019 avertiza că produce mai mult CO2 decât motoarele cu ardere convențională.
Această politică este o nebunie
De ce administrația Biden merge până-n pânzele albe cu vehiculele electrice, când, în realitate, înseamnă că astfel se „folosește mai multă motorină”? Această politică este o nebunie. Echipa Biden speră că totul se va rezolva în timp real și că se va soluționa oarecum de la sine, dar asta nu se va întâmpla. Acțiunile guvernamentale au consecințe pe piață. Un guvern serios ar recunoaște situația.
Dar administrația Biden spune că trebuie să trecem la vehicule electrice și la produse eoliene și panouri solare fabricate în China, care se livrează cu petroliere. Tooate acestea necesită mai multă motorină.
Această situație putea fi prevenită, dar totul s-a făcut în mod deliberat
Cantitatea de motorină produsă dintr-un baril de țiței este una fixă. Dar echipa Biden a cerut rafinăriilor să producă mai mult, ca și cum se poate stoarce mai mult suc dintr-o lămâie. Pentru a obține mai mult suc e nevoie de mai multe lămâi, de o aprovizionare mai mare, dar, așa cum s-a văzut în ultimii doi ani, oferta este supusă constant atacurilor de actuala administrație.
Astăzi, motorina costă, în medie, 5,30 dolari pe galon. Anul trecut, motorina costa, în medie, 3,22 dolari pe galon. Aceasta este o creștere de 66%. Dacă luați în considerare camioanele, trenurile, cisternele și utilaje agricole care folosesc motorină veți realiza rapid că toate aceste costuri vor fi transferate asupra consumatorilor. Această situație era previzibilă și putea fi prevenită, dar totul s-a făcut în mod deliberat. Agenda verde – agenda VE, eolienelor și panourilor solare necesită o distrugere a economiei, deoarece, nu-i așa, e nevoie de distrugerea combustibililor fosili.