Reputation Insitute selectează companiile în funcție de percepția publicului în privinţa performanței lor în șapte domenii: produse și servicii, inovare, locul de muncă, gestionare a activităţii, cetățenie, leadership și performanță.

Producatorul de ciocolată The Hershey Company este cel mai reputabil brand din SUA, dar brandul este mult mai puțin cunoscut pe plan internațional, așa că nu se află pe listă. Facebook nici măcar nu l-a introdus în top 100.

După scandalul emisiilor de anul trecut, Volkswagen a scăzut de pe locul 14 anul trecut, pe locul 123 în acest an.

Pentru a întocmi acest clasament, Reputation Institute a colectat mai mult de 240.000 evaluări din 15 țări.

Iată care sunte cele mai reputabile companii din lume:

  1. Rolex 78.4 puncte; Poziția companiei Rolexi pe primul loc în clasament se datorează reputației sale incredibil de mari în ce priveşte sectorul de produse și servicii. Rolex se află în top 10 pentru fiecare categorie.
  2. The Walt Disney Company – 78.2 puncte
  3. Google – 78.1 puncte
  4. BMW Group – 77.9 puncte
  5. Daimler – Mercedes-Benz – 77.7 puncte
  6. Lego Group – 77.4 puncte
  7. Microsoft – 77 puncte
  8. Canon – 76.9 puncte
  9. Sony – 76.7 puncte
  10. Apple – 76.6 puncte

 

Citeşte articolul original pe site-ul Business Insider.