Mircea Tomescu, Chief Marketing Officer eMAG România, Ungaria și Bulgaria, a fost unul dintre câștigătorii din cadrul ediției 2024 a Galei Capital Excelență în Management. Premiul a fost oferit pentru atingerea pragului de 600.000 de clienți de Black Friday. Deși nu a putu fi prezent fizic la eveniment, acesta a transmis un mesaj video în care a spus câteva cuvinte despre experiența sa.

„Este un lucru foarte serios. Pentru că Black Friday e un efort făcut de mii de oameni timp de un an de zile, împreună cu zeci de mii de antreprenori, pentru a aduce 3 milioane de oferte clienților. E un efort de a integra și crea  tehnologie logistică și servicii financiare într-un ecosistem care este unic în regiune. Nu în ultimul rând, este un efort de a face toate aceste campanii în doar o singură zi, împreună cu 600.000 de clienți, în condițiile în care competiția noastră încearcă să facă Black Friday o săptămână, o lună…” a declarat Mircea Tomescu, prin intermediul unui mesaj video în cadrul Galei Capital Excelență în Management, ediția 2024.

Black Friday eMAG

Mircea Tomescu este Chief Marketing Officer eMAG România, Ungaria și Bulgaria și activează în industria comunicării de mult timp. S-a alăturat recent echipei eMAG, în momentul în care compania se pregătea pentru cel mai mare eveniment de shopping din regiune pe care îl organizează, Black Friday, primul proiect de anvergură pe care l-a coordonat la eMAG

„M-am bucurat astfel că am putut pune umărul la cel mai de succes Black Friday dintre toate cele 13 ediții ale sale. Care a adus 600.000 de români, un număr-record, să facă shopping în ziua cu cele mai multe reduceri din an. Dar dincolo de Black Friday, este un moment în care mulți oameni comandă pentru prima dată în online. Iar apoi revin și cumpără din toate categoriile de produse” a declarat Mircea Tomescu pentru Revista Capital.

O fereastră către obiceiurile de consum ale românilor

Ediția a XIII-a Black Friday eMAG a adus noi recorduri pentru companie. Românii au comandat peste 2,8 milioane de produse din diferite categorii. Astfel, acest eveniment poate fi catalogat și ca o oglindă a pieței. Prin produsele cumpărate, pot fi aflate mai ușor obiceiurile de consum ale românilor.

„Black Friday este relevant nu doar pentru noi ca organizație, pentru că ne testează de multe ori limitele. Este relevant prin faptul că scoate la lumină și confirmă anumite tendințe din ecommerce. Ne arată noile obiceiuri de consum care se manifestă pe parcursul anului. Dacă vreți, este ca o fereastră. Care ne ajută să vedem în timp și să fim pregătiți pentru ceea ce întrezărim că va urma. Plecând de aici, strategia noastră este să găsim cel mai potrivit mod de a răspunde cât mai bine acestor nevoi ale clienților în toată regiunea” a spus Chief Marketing Officer eMAG România, Ungaria și Bulgaria.

Capital Top 100 Manageri

În cadrul Galei Capital Excelență în Management a avut loc și lansarea „Capital Top 100 Manageri“ Ediția 2024. Proiectul reunește manageri din sectorul privat și public cu rezultate și performanțe remarcabile obținute pe parcursul anului trecut. „Capital Top 100 Manageri“ Ediția 2024 este disponibil la toate punctele de difuzare a presei, dar și online, pe site-ul edituradecarte.ro.

Evenimentul este organizat cu sprijinul: RECICLAD’OR, PHILIP MORRIS ROMÂNIA, CATENA, APOLODOR, ALEXANDRION GROUP, REWIRE INTERIOR DESIGN ȘI GALERIA ROMANĂ.

Parteneri media: www.evz.ro, www.infoactual.ro, Evenimentul Istoric, www.infofinanciar.ro și www.edituradecarte.ro

Evenimentul poate fi vizionat integral pe pagina de Youtube Hai România