Consumatorii au evaluat peste 1600 de mărci pe cele trei atribute cheie care construiesc autenticitate, în conformitate cu Cohn & Wolfe. Acestea sunt: fiabilitatea, respectfulness și realism.
Raportul a constatat că cinismul consumatorilor s-a extins în prezent pe plan global, cu patru din cinci consumatori care să ateste că mărcile nu sunt "deschise și oneste."
Cinismul este cel mai mare în Europa de Vest. Doar 7% dintre cei intervievati in Marea Britanie, Franța și Germania au descris mărcile ca fiind "deschise și oneste". Acest lucru contrastează cu SUA, unde 23% văd brandurile ca fiind „cinstite” și China, unde 36% dintre oameni au încredere în branduri.
Iată care sunt cele 20 cele mai autentice branduri din lume:
- Disney. Scor de autenticitate: 96.62
- BMW. Scor de autenticitate: 94.41
- Microsoft. Scor de autenticitate: 94.12
- Amazon. Scor de autenticitate: 94.04
- Apple. Scor de autenticitate: 93.71
- Intel. Scor de autenticitate: 90.01
- Audi. Scor de autenticitate: 89.52
- Samsung. Scor de autenticitate: 89.52
- Adidas. Scor de autenticitate: 89.13
- Lego. Scor de autenticitate: 88.19
- Visa. Scor de autenticitate: 87.25
- Rolls Royce. Scor de autenticitate: 86.49
- Ford. Scor de autenticitate: 86.46
- Sony. Scor de autenticitate: 86.2
- Google. Scor de autenticitate: 85.81
- Mercedes-Benz. Scor de autenticitate: 85.43
- Rolex. Scor de autenticitate: 84.79
- MasterCard. Scor de autenticitate: 84.78
- Coca-Cola. Scor de autenticitate: 84.4
- Paypal. Scor de autenticitate: 83.62
Citeşte articolul original în Business Insider