Rămas fără salariul de 1,8 milioane de euro anual de la Central European Media Entreprise, compania căreia i-a vândut PRO TV şi pe care a condus-o până în august 2013 din poziţia de CEO, Adrian Sârbu nu a avut un an an prea uşor nici acasă. Revenit la Bucureşti, a reînceput să se implice intens în administrarea Mediafax Group, la care a rămas proprietar, şi a intrat în conflict direct cu premierul Victor Ponta şi cu Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF).
Pentru o datorie de 21 milioane de lei rezultată, în special, din neplata TVA, Fiscul a blocat conturile companiei şi a înfiinţat popriri asiguratorii la clienţii care datorau bani Mediafax. Măsurile au fost contestate de administratorii Mediafax Group, dar au creat dificultăţi companiei, care a ajuns să plătească salariile angajaţilor cu întârziere. Sârbu a pus presiunile Fiscului pe seama intervenţiei premierului Victor Ponta, care ar fi fost deranjat de câteva dezvăluiri făcute de publicaţia Gândul în legătură cu un posibil trafic de influenţă făcut de Adrian Duicu în biroul premierului. În replică, Ponta a spus că singura încercare de trafic de influenţă în biroul său a fost făcută de Sârbu, care i-a propus să-l sprijine în campania electorală să ajungă preşedinte.
Deşi nu mai este nici acţionar, nici manager în trustul PRO, Sârbu a depus anul acesta, la OSIM, cereri de înregistrarea a mai multor mărci care includ terminaţia „.pro” alăturată titlurilor media deţinute de grupul Mediafax: gândul.pro, mediafax.pro, ziarulfinanciar.pro, Ce Se Întâmplă Doctore?.pro, Pro Sport.pro, ProMotor.PRO, Descoperă.pro, go4it.pro.