Pentru Mega Image prioritățile sunt extinderea rețelei și digitalizare serviciilor. Mega Image a fost fondat în 1995 și face parte din grupul internațional Ahold Delhaize (olandezo- belgian). Delhaize deservește, în fiecare săptămână, peste 54 de milioane de clienți din Statele Unite, Europa și Indonezia.
Expansiune susținută
Anul 2020 nu a fost unul ușor nici pentru retailerii alimentari. Cu toate acestea, anul trecut, Mega Image a deschis aproape 90 de magazine noi, încheind anul cu 850 de supermarketuri şi unităţi de proximitate modernă. Această mișcare a costat undeva între 50 și 60 de milioane de euro.
La sfârșitul anului trecut, Mircea Moga, CEO-ul companiei, declara că „Schimbarea e cuvântul definitoriu pentru 2021, ea petrecându-se în mai multe direcţii, atât pe plan personal – în ceea ce priveşte stilul de viaţă, modul de lucru şi cel în care interacţionăm -, cât şi în mediul de business. Toate domeniile au resimţit aceste schimbări mai mult sau mai puţin“.
Sustenabilitate și digitalizare
Tot la sfârșitul anului trecut, Mega Image a lansat platforma de sustenabilitate „Un pas mai departe“. Conform declarațiilor societății, platforma susține obiectivele strategice pe termen lung. Astfel, platforma va reflecta eforturile companiei pentru o dezvoltare durabilă prin încurajarea unei alimentații sănătoase, reducerea consumului de plastic, preveniea risipei alimentare și reducerea impactului asupra mediului și climei.
Reprezentanții retailerului mai spun că își propun pentru 2021 să crească capacitățile și competențele digitech în toate zonele de business, pentru o experiență mai bună la cumpărături, dar și pentru a eficientiza operațiunile.
Aceasta pentru că „2020 a fost un an al schimbărilor rapide și responsabile, care ne-a făcut să fim mult mai agili, flexibili, să avem o evoluție accelerată și responsabilă“, precizează reprezentanții Mega Image.