Simona Cârstoiu, Director HR Bog'Art

1. Care a fost numărul mediu de angajați la finalul anului 2020 și cât au însumat cheltuielile de personal?
SIMONA CÂRSTOIU: 375 angajati cu un fond lunar de salarii în valoare de 4.522.446 lei

2. Care a fost cifra de afaceri și profitul pentru anul precedent?
SIMONA CÂRSTOIU: În anul 2020 compania Bog’Art a înregistrat o cifră de afaceri de 598.310.442 lei si un Profit net în valoare de 15.913.232 lei.

3. Ce programe de formare și dezvoltare profesională are compania dvs. pentru angajați?
SIMONA CÂRSTOIU: Procesul de învățare este o valoare organizațională în Bog’Art. Instruirea permanentă a angajaților nostri se face în primul rând intern prin predare experiențială. Am creat un sistem de învățare bazat pe cunostințele concrete obținute din proiectele de antreprenoriat general în construcții pe care le performăm. Concentrăm fiecare experiență de business în manuale procedurate pe care le diseminăm specialiștilor noștri iar aceasta este cea mai valoroasa cunoaștere profesională. Firește, implementăm programe de leadership, de coaching, de eficientizare a comunicării. Furnizăm angajaților noștri perfecționari tehnice și în zona digitalizării cu scopul implementării soluțiilor avansate de management a proiectelor, de design, de planning.

Salarii de top în industria construcțiilor

4. Care este salariul mediu brut oferit în cadrul companiei dumneavoastră?
SIMONA CÂRSTOIU: Salariu mediu brut la final de an a înregistrat valoarea de 12.089 lei

5. Care sunt beneficiile pe care le oferiți pentru angajați?
SIMONA CÂRSTOIU: Dacă plata corectă și la timp a salariaților este un drept legal și caștigat, noi am venit în completare cu câteva elemente esențiale în motivarea angajaților: predictibilitatea afacerii, continuitatea activității și beneficiile financiare acordate în urma evaluarilor de profitabilitate a companiei și a activității proprii în cadrul organizației.

6. Care este profilul angajatului pe care compania dvs. îl caută?

SIMONA CÂRSTOIU: Bog’Art a fost și rămane o școala exceptională pentru profesioniștii din domeniul construcțiilor. Candidatul potrivit organizației noastre este cel pasionat de meseria lui, care are ambiții profesionale și valori etice. Ni se potrivesc cei mai performanți oameni din industrie.

7. Care sunt cele mai mari dificultăți pe care le întâmpinați atunci când recrutați personal?

SIMONA CÂRSTOIU: Sunt cazuri în care trebuie să faci educație vocaționala cu candidații care nu potrivesc cum trebuie competențele proprii cu așteptarile pe care le au. Profesioniștii excepționali, de regula, sunt formați și optimizați intern, pentru ca piața nu furnizeaza întotdeauna nivelul de performanță pe care ni-l dorim.

8. Care au fost cele mai importante provocări prin care compania dvs. a trecut în ultimul an? (din perspectiva departamentului de resurse umane)
SIMONA CÂRSTOIU: Provocarea dată de pandemie a făcut ca una din preocupările anului 2020 să fie protejarea sănătății angajaților. Suntem responsabili pentru crearea unui mediu de lucru sigur atât pentru oamenii nostri cât și pentru subantreprenori, furnizori și toți colaboratorii Bog’Art.

9. Ce programe aveți pentru a preîntâmpina plecarea oamenilor din companie?
SIMONA CÂRSTOIU: In Bog’Art a existat întotdeauna o cultura a stabilității, a performanței susținute, a inovației, a motivației. Angajații nostri sunt respectați și apreciați, de aceea preocuparea noastră constantă rămâne aceea de a susține aceste valori.