Astfel, dintre cele 100 de companii analizate în ”TOP Companii din România implicate în sport”, studiu prezentat de Adrenallina Sports, doar 18% susțin dezvoltarea sportului românesc prin sponsorizarea unor sportivi profesioniști sau a unor echipe sportive, cluburi sportive, asociații sau ONG-uri sportive. De asemenea, doar 20% dintre companii derulează programe de comunicare internă care încurajează sportul. 

Totodată, aproape jumătate dintre companiile din top 30 se asociază unor cauze sociale pentru sprijinirea comunităților vulnerabile în proiectele de sport, viață sănătoasă, mișcare.  

Iată cum arată un TOP 3 al companiilor din Romania implicate în sport, conform cercetării : 1. Allianz – Țiriac Asigurări ; 2. Telekom România, 3. BCR. 

 “Allianz-Tiriac am putea spune că are deja în ADN  implicarea în comunitate. Încă de la înființare, compania și-a asumat un rol activ în acest sens. În zona sportului, compania promovează un stil de viață sănătos prin practicarea sportului, atat prin implicarea directă a angajaților, care participă la numeroase evenimente și competiții sportive, cât și prin derularea unor campanii și programe prin care compania susține performanța în sport“, a declarat Ana-Maria Hera, director de marketing, brand management si comunicare clienti, Allianz-Tiriac Asigurari

"Din 2011, când am lansat campania <<Mișcarea face bine>>, sub umbrela căreia am desfășurat toate evenimentele de sport, am realizat că peste 1 milion de oameni au participat la toate programele interne și externe desfășurate de Telekom Romania", a declarat și Ionela Păunică, Senior Coordinator Internal Communication, Corporate Events & Corporate Responsibility Department, Telekom Romania. 

“BCR a fost mereu alături de sportul din România, iar în ultimii ani a susținut comunitățile sportive de amatori: ciclism, triatlon și alergare, dar și performanța la orice nivel. Prin acțiunile noastre dorim să îi încurajam pe români să își transforme stilul de viață într-unul activ, să facă mișcare, să aibă curajul de a învăța sporturi noi și încrederea de a participa la competiții“, a spus, la rândul ei, Cornelia Pleșoianu, Head of BTL Department BCR.