Top Gear despre Dacia Duster: O maşină ieftină acceptabilă tehnic

James May, unul dintre prezentatorii show-ului Top Gear de la BBC, descrie Dacia Duster ca pe o maşină ieftină acceptabilă din punct de vedere tehnic, care nu te face să te simţi în lumea a treia şi aminteşte totodată marilor constructori auto că au uitat arta de a produce astfel de automobile. „Noul Duster, care nu trebuie confundat cu oribilul Duster vechi, este un fel de automobil off-road soft produs în România sub egida Renault (şi puţin a Nissan). Îl conduc de ceva t

James May, unul dintre prezentatorii show-ului Top Gear de la BBC, descrie Dacia Duster ca pe o maşină ieftină acceptabilă din punct de vedere tehnic, care nu te face să te simţi în lumea a treia şi aminteşte totodată marilor constructori auto că au uitat arta de a produce astfel de automobile.

„Noul Duster, care nu trebuie confundat cu oribilul Duster vechi, este un fel de automobil off-road soft produs în România sub egida Renault (şi puţin a Nissan). Îl conduc de ceva timp. Cred că este bun”, declară May într-un comentariu publicat de The Telegraph.

Într-adevăr, nu este foarte captivantă, şi este destul de simplă, continuă prezentatorul Top Gear. Finisările interiorului sunt rudimentare, iar dotările de bază nu cuprind absolut nimic în afară de acele lucruri necesare pentru completarea interfeţei dintre om şi maşină, precum un volan şi nişte pedale.

„Însă, spre deosebire de alte autoturisme ieftine ca braga, nu îţi dă senzaţia că este un produs al unei naţiuni care nu s-a obişnuit încă cu construcţia de maşini şi că are ca public ţintă oameni care nu s-au obişnuit încă să deţină aşa ceva, cum păreau Datsun-urile când eram eu copil şi cum se comporta Hyundai-ul Pony câţiva ani mai târziu. În final, Duster-ul este făcut de Renault, are motorizări adecvate şi se conduce cum trebuie”, apreciază May.

Când va sosi în Marea Britanie, ar trebui să pornească de la sub 11.000 de lire sterline, preţ pentru care nu poţi cumpăra nici măcar un Ford Fiesta standard, notează realizatorul.

SURSA: Mediafax