Topul “Best Global Brands 2017” realizat de Interbrand ne arată că APPLE este cel mai valoros brand din lume, 184,1 miliarde USD, cu o creștere de 3% față de 2016.
In top zece următoarele poziții sunt ocupate de Google cu o creștere de 6% și valoare de piață de 141,7 miliarde USD, Microsoft – 79,9 miliarde UDS (+10%), Coca-Cola -67,7 miliarde USD (-5%), Amazon – 64,7 miliarde USD (29%), Samsung – 56,2 miliarde USD (+9%), Toyota – 50,2 miliarde USD (-6%), Facebook – 48,1 miliarde (+48%), Mercedes- Benz 47,8 miliarde USD (+10%), IBM – 46,8 miliarde USD (-11%).
Următoarele poziții sunt ocupate de General Electrics, MC Donald’s, BMW, Disney, INTEL, CISCO, Oracle, Nike, Louis Vuitton, Honda.
NETFIX (poziția 78), SalesForce (poziția 84) și Ferrari (poziția 88) sunt noi branduri globale intrate în topul “Best Global Brands 2017”
Se observă că cele mai mari creșteri le-au avut Facebook cu 48% și Amazon cu 29%.