„De la ceasuri până la scutiri medicale, clienții eMAG au căutat pe platformă o gamă variată de produse în 2018. Unele căutări au fost extrem de precise, iar altele pline de umor, chiar dacă uneori involuntar,” se arată în comunicatul eMAG.
Squishy a fost cel mai căutat produs, în vreme ce kendama, liderul din 2017, a înregistrat cea mai abruptă scădere.
La mare căutare pe eMAG au fost și căștile (locul 3), brandul Samsung (locul 4) și telefoaneIe Iphone (locul 5), dar și bicicletele (locul 6) și frigiderele (locul 7).
eMAG a realizat și un top al celor mai amuzante căutări. Astfel, la categoria „Cum se aude, așa se scrie” regăsim senvici meicăr, big de ras gilet și haloin.
Categoria „În curând pe eMAG” ne arată ce și-ar dori românii să găsească pe platformă, și anume adeverințe ștampilate, rezultate examen sau coșciug.
De asemenea, românii și-ar mai dori să afle de pe eMAG „cum se pârlește un pork” sau „ce meci este astăzi în campionat”.
Topul complet al celor mai amuzate căutări din 2018 poate fi accesat aici.