"Se pare că acum oamenii au un apetit special de a se distra pe seama acestor greşeli", afirmă Paul Argenti, un profesor de comunicare corporativă la Dartmouth Tuck School of Business, care i-a avut printre clienţii pe care i-a consiliat în managementul reputaţiei companii mari precum Goldman Sachs şi General Electric.
"Oamenii nu au fost întotdeauna la fel de interesaţi să vadă organizaţii căzând. Există mai multă gândire negativă în legătură cu companiile şi oamenii vor să audă despre greşelile lor mai mult ca nicodată", adaugă acesta.
Ce are în comun Warren Buffett cu Kim Kardashian
26 decembrie 2011, 15:51
Ultima modificare în 26 decembrie 2011, 17:51
Acest an a fost plin de dezastre în domeniul relaţiilor publice (PR), iar răspândirea lor s-a făcut rapid, în special datorită reţelei Twitter, înrăutăţind exponenţial situaţia. Businessinsider.com face un clasament al celor mai dezastruoase 11 greşeli din PR făcute în acest an.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook