Cinci dintre mărcile aflate pe primele zece locuri în 2010 se află şi acum în aceeaşi ligă: Borsec, Poiana, Dorna, BCR , Dacia şi Timişoreana. Meritul lor e acela de a nu fi oprit motoarele chiar dacă au ajuns la plafonul de siguranţă şi de a-şi calcula paşii în aşa fel încât, în condiţii de instabilitate economică, să nu se abată de la valorile lor.
Pentru brandurile de media, anul acesta a fost realizat un clasament dedicat. Pro TV este liderul pe acest segment, cu un index foarte mare în ierarhia generală, fiind urmat de Antena 1, Radio Zu, TVR 1, Prima TV, Kiss FM, Radio 21, Libertatea, Adevărul şi Europa FM, ultimele două fiind nou intrate în clasament.
Studiul Unlock Market Research a avut ca scop măsurarea “puterii” mărcilor româneşti al doilea an consecutiv, nu din perspectivă financiară, ci din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori.
Click aici pentru varianta integrală a topului