Pe ultima poziţie se află Audi e-tron, o maşină cu dimensiuni mai mici decât modelul TT însă care accelerează până la 100 de km/h în doar 5,9 secunde şi are un motor electric cu autonomie de 250 de km.
Pe locul 9 se află Buick Regal GS Concept, cu un motor conceput să aibă o putere de 255 de cai şi o cutie în 6 trepte. Varianta de serie va apărea în 2011.
Pe cea de-a opta poziţie se află MINI Beachcomber Concept, un crossover inspirat după modelul Mini Moke vândut în anii ’60, însă aduce un pic a Jeep Wrangler căruia i-au fost scoase uşile.
Un loc mai sus se află conceptul Cadillac XTS Platinum, un sedan care împrumută unele aspecte de la crossover-ul Escalade, dar care va veni şi cu o motorizare de tip hybrid.
Pe locul 6 se află noul model Honda CR-Z, o maşină ce are un motor de aproximativ 122 de cai şi care va avea un preţ de pornire în America de 20.000 de dolari.
Chevy Aveo RS Concept, ocupantul locului 5, este imaginea celor de la Chevrolet despre viitorul actualului model Aveo: mult mai spaţios, mai lung, mai lat şi cu mai multe opţiuni.
Modelul din 2011 al Cadillac CTS-V Coupe se află pe cea de-a patra poziţie şi despre care cifrele spun totul: motor V8 de 6,2 litri, 556 de cai putere, cutie în 6 trepte, disponibilă şi în varianta automotaă dar şi în cea manuală, acceleraţie până la 100 km/h în 3,7 secunde şi un preţ de pornire de 60.000 de dolari.
Pe locul al treilea se poziţionează conceptul Volkswagen New Compact Coupe (NCC), o maşină cu stil, nu foarte foarte puternică, care va avea şi o variantă de motorizare 1,4 litri şi care va avea un consum relativ redus.
Pe poziţia a doua se află GMC Granite Concept, realizat pe platforma lui Chevy Cruze compact sedan şi care va fi cel mai mic model construit de GMC.
Campionul acestui top este noul model Ford Focus, care a reuşit să se diferenţieze la exterior de actuala generaţie, dar care nu are totuşi un design original. A treia generaţie a compactului va fi comercializată în 122 de ţări. Maşinile vor fi, în proporţie de 80%, identice pe toate aceste pieţe.