10. UnitedHealth
Indicele de satisfacţie: 65/100
În 2007, UnitedHealth a plătit 12 milioane de dolari către 37 de state pentru proasta gestionare a cererilor venite din partea clienţilor şi pentru practici administrative neconforme. Comisia Naţională de Asigurări a cerut ca firma de asigurări de sănătate să fie monitorizată pe tot parcursul anului 2010.
9. Facebook
Indicele de satisfacţie: 64/100
Cele mai dese plângeri privesc politicile de protecţie a informaţiilor personale. Un alt motiv de nemulţumire este creat de schimbările constante de interfaţă.
8. American Airlines
Indicele de satisfacţie: 63/100
Majoritatea acuzaţiilor vizează taxele de bagaje, ca în cazul celor mai multe companii aeriene. Poziţia American Airlines a rămas neschimbată faţă de anul trecut.
7. United Airlines
Indicele de satisfacţie: 61/100
Ca şi în cazul companiei precedente, plângerile sunt legate de întârzierea zborurilor şi de taxele de bagaje. Recent, o problemă tehnică a cauzat anularea a 31 de zboruri şi întârzierea altor 105. Pentru bagajele peste limita admisă pasagerii pot plăti între 100 şi 200 dolari pe bagaj.
6. US Airways
Indicele de satisfacţie: 61/100
În iunie 2011, compania aeriană a fost amendată cu 45.000 de dolari pentru că nu a inclus taxele stipulate de legislaţie pe aceeaşi pagină în care se făcea publicitate la tarifele practicare de US Airways.
5. Charter Communications
Indicele de satisfacţie: 59/100
Cele mai dese plângeri sunt legate de practicile improprii de facturare şi de relaţii cu publicul defectuoase. În 2009, compania şi-a cerut insolvenţa şi a fost forţată să taie din costuri şi să îşi reducă din dimensiuni.
4. Comcast
Indicele de satisfacţie: 59/100
Plângerile vizează cu precădere pierderea anumitor canale TV în cazul clienţilor care nu au trecut la televizoare digitale, timpul de aşteptare crescut pentru tehnicieni şi o comunicare defectuoasă cu consumatorii.
3. Time Warnes Cable
Indicele de satisfacţie: 59/100
Printre erorile companiei se regăsesc creşteri repetate ale preţurilor (într-un ritm mai accelerat ca inflaţia) şi servicii de proastă calitate. Recent firma de cablu a difuzat filme porno pe un canal dedicat copiilor.
2. Delta
Indicele de satisfacţie: 56/100
Compania aeriană a colectat anul trecut 952 milioane de dolari din taxarea bagajelor pasagerilor, aproape dublu faţă de orice alt competitor. De la achiziţia companiei Northwest, în 2008, indicele de satisfacţie al Delta a scăzut.
1. Pepco
Indicele de satisfacţie: 54/100
Potomac Electric are printre cele mai proaste scoruri în diferite studii referitoare la energie, potrivit Washington Post. Clienţii medii ai Pepco au avut cu 70% mai multe pene de curent decât ai oricărei alte companii mari de utilităţi din America, iar lumina a stat stinsă de două ori mai mult timp.
SURSA: Business Insider