Aceasta este al doilea call-center Toshiba care deservește regiunea de Centru si Sud Est a Europei (România, Cehia, Slovacia, Serbia, Croaţia şi Bulgaria), după lansarea centrului din Istanbul, în data de 6 februarie.
Agenţi specializaţi vor răspunde, în limbile respectivelor țări, întrebărilor despre notebook-uri şi televizoare şi oferă consiliere şi diagnostic pentru aceste categorii de produse.
Utilizatorii români vor putea beneficia de suport profesionist din partea Toshiba prin apelarea numarului local 031.630.02.24, cu tarif normal.
Apelurile vor fi redirecţionate prin VOIP la Praga unde un agent român va răspunde întrebărilor, va oferi soluţii pentru cererile post-vânzare sau posibilelor probleme pe care un utilizator le-ar putea avea. Call-center-ul va fi operațional de luni până vineri, între 9.00 am şi 18.00.
”Ne bucurăm pentru lansarea celui de-al doilea call-center din regiune. Cu ajutorul acestuia, subliniem devotamentul pe care îl avem faţă de utilizatorii noștri, acela de a le oferi cel mai bun serviciu de relaţii cu clienţii”, a declarat Markus Kopold Head Service & Customer Care, Digital Products & Services, Europa Centrală și de Sud Est, Turcia și Israe.
Agenţii call-center-ului vor avea două responsabilităţi principale: prima se referă la evaluarea cerinței consumatorului. În cazul în care acesta semnalează o problemă legată de hardware, agentul va recomanda cel mai apropiat centru de service partener. Alte probleme care se pot rezolva la telefon urmând sfatul agenţilor specializaţi inlcud: instalarea driverelor lipsă sau actualizarea lor, recomandarea diverselor setări sau a modului de aplicare a update-urilor. În plus, specialştii în relaţii cu clienţii sunt pregătiţi să ofere consultanţă clienţilor pentru a-i ajuta să îşi înregistreze produsul sau sa cumpere o extensie a garanţiei.