Toshiba anunţă astăzi relansarea campaniei “Garanţia orice ar fi”. Până în acest moment, Toshiba a implementat o versiune pentru laptopuri, iar acum o extinde la tablete şi televizoare.
Tema principală a campaniei o reprezintă faptul că fiecare client este protejat împotriva accidentelor neprevăzute. Această promoţie unică oferă posibilitatea unei reparaţii gratuite sau a înlocuirii produsului în cazul unei avarii accidentale a acestuia. De asemenea, campania oferă asigurare pentru produs în cazul în care acesta este furat. Pentru a completa oferta, există de asemenea un serviciu gratuit de recuperare de date în cazul pierderii acestora sau deteriorării în urma unui accident, soluția aplicându-se pentru tablete şi laptop-uri.
“Credem în calitatea şi încrederea pe care o oferă produsele noastre. De asemenea, prioritizăm satisfacţia clienţilor nostri şi credem că această campanie îmbină cele două aspecte într-o manieră potrivită. Ne dorim ca toţi clienţii care cumpără laptopuri, tablete sau televizoare Toshiba să beneficieze de acestă garanție deosebită. Campania “Garanţia orice ar fi” este o ofertă unică în industrie şi confirmă încrederea pe care o avem în produsele noastre,” a declarat Sandor van der Ham, General Manager, Toshiba Europe GmbH.
“Garanţia orice ar fi” în România
Programul debutează pe 16 aprilie şi se închieie pe 30 septembrie 2012, prin urmare orice laptop, tabletă sau televizor care este achiziţionat în acest interval de timp se califică pentru program, însă fiecare client trebuie să-şi înregistreze produsul cumpărat pe site-ul https://www.nomatterwhatguarantee.com pentru a beneficia de această promoţie.
Acest program include trei paliere specifice:
a) AVARII ACCIDENTALE: protejarea produselor în cazul accidentelor neprevăzute şi neintenţionate precum stropirea, lovirea sau vărsarea de lichide. În cadrul palierului de avarii accidentale, Toshiba oferă o reparație gratuită în cazul distrugerii sau deteriorării care împiedică folosirea în condiţii normale a produsului.
b) ACOPERIRE ÎN CAZUL FURTULUI: înlocuirea produselor furate care sunt calificate astfel de către autorităţile competente în domeniu.
c) RECUPERAREA DE DATE: restabilirea datelor pe un nou hard drive chiar şi în cazul deteriorărilor fizice, a erorilor de software sau a atacurilor cu virus.