Clienţii Toshiba vor avea șansa de a fi protejaţi împotriva situaţiilor imprevizibile legate de dispozitivele lor, cum ar fi: furt, deteriorare accidentală sau pierdere de date. Până în prezent, Toshiba a înregistrat un grad ridicat de satisfacție al clienților cu această garanție, ea fiind gratuită pentru notebook-uri și televizoare.

"Încă de anul trecut am avut mii de clienţi multumiti datorită garanţiei noastre “No Matter What”. Analizând feedback-ul, am calculat costul mediu pe care clienții noștri l-au economisit la aproximativ 340 euro, în cele mai multe cazuri, notebook-ul sau TV-ul fiind deteriorate în timpul transportului, incidentul cel mai întâlnit fiind spargerea display-ului. În toate cazurile, clientul a primit fie o reparaţie gratuită, fie un nou dispozitiv. Știind că acesta este unul dintre lucrurile care îi fac pe clienții noștri mulțumiți, am decis să prelungim această ofertă unică până la 30 septembrie 2013" a declarat Sandor van der Ham, general manager al Toshiba Europe.

Termenii şi condiţiile acestei oferte rămân neschimbate faţă de cele anterioare, clientul trebuind să îşi înregistreze dispozitivul în termen de 14 zile de la achiziţionarea acestuia.

Programul include trei situaţii specifice:

DETERIORARE ACCIDENTALĂ: protejarea dispozitivelor în faţa evenimentelor neprevăzute cum ar fi: stropire, lovire sau cădere accidentală. În oricare din aceste situaţii sau pentru orice alt eveniment neprevazut, Toshiba oferă o reparaţie gratuită.
ANTI FURT: înlocuirea produselor furate, în cazul în care acestea fac obiectul unei reclamaţii înaintate la autorităţile locale de poliţie.
RECUPERARE DE DATE: recuperarea datelor pe un nou dispozitiv de stocare, chiar şi în cazul deteriorării fizice, a erorilor software sau atacurilor viruşilor.