Așa că… de ce să nu îi ajutăm – și să ne ajutăm și noi afacerea, până la urmă? – prin a le oferi tot ceea ce au nevoie la noi în magazin? Așa cu siguranță se vor și reîntoarce la cumpărături tot aici, pentru că știu că sunt tratați așa cum își doresc și că este foarte ușor să se descurce cu doar un singur drum.

Ce înseamnă un super- sau minimarket complet?

Așa cum spuneam, un magazin complet, fie el minimarket, supermarket sau hypermarket, ar trebui să le ofere clienților produse din fiecare categorie. Desigur, dacă magazinul este mai mic, selecția și varietatea produselor nu vor fi la fel de mari. Dar este important pentru clienți să poată găsi, de exemplu, carne, legume, ingrediente pentru garnituri și băuturi răcoritoare în același magazin.

Un drum la carmangerie, altul la piață și încă unul pentru a-și lua câteva sucuri sau o apă deja se adună la câteva ore de stat pe drum, în trafic. Lucru care nu este deloc plăcut, mai ales în ziua de astăzi, când se pune mare preț pe timpul petrecut cu cei dragi sau singur, relaxându-te.

Pe lângă selecția de produse un market complet este acela care știe cum să aranjeze produsele la rafturi. Nu de puține ori acestea sunt aruncate parcă aleatoriu pe raft, iar secțiunile apropiate nu au niciun sens. Dacă vreau să iau legume, poate mă interesează și fructele – dar de ce sunt legumele lângă hârtia igienică și fructele lângă șurubelnițe?

Desigur, acestea sunt niște scenarii ipotetice și puțin exagerate – dar cu adevărat inspirate din realitate! Așa că, pentru a avea un magazin ca la carte, trebuie să te gândești bine la dispunerea rafturilor în magazin și la modul în care așezi atât produsele pe raft, cât și lângă ce alte produse le pui.

Odată ce trecem de partea inventarului impecabil și design-ului eficient, nu trebuie să ne întrebăm cât de ușor le este celor ce ne trec pragul să și transporte cumpărăturile până acasă. Oare toți clienții noștri au mașină? Sau toți stau atât de departe încât să ia autobuzul sau merg și pe jos?

După ce ne răspundem la aceste întrebări cu siguranță vom descoperi că nu toți clienții au același stil de viață și nu toți ne sunt vecini. Deci trebuie să le oferim ceva rezistent, comod și de calitate și pentru a-și transporta produsele alese până acasă.

Aici intră în scenă sacoșele biodegradabile personalizate si pungi plastic personalizate!

De ce sunt clienții impresionați de pungi biodegradabile personalizate?

Protecția mediului este un subiect de mare interes. Cu toții ne dorim să reușim să ”vindecăm” planeta, pentru a ne asigura că și generațiile următoare, și copiii și nepoții noștri vor avea un mediu plăcut și sănătos în care să trăiască.

Pungile biodegradabile nu rănesc mediul înconjurător. Atunci când acestea se descompun nu emană substanțe toxice în sol și apă, deoarece sunt confecționate din amidon de porumb sau trestie de zahăr. Iar pentru că sunt însemnate cu simboluri care indică faptul că sunt cu adevărat biodegradabile, clienții for fi plăcut impresionați atunci când vor vedea că afacerea ta încearcă să fie una echilibrată, care să nu contribuie la degradarea mediului înconjurător.

Mai mult decât atât, aceste pungi biodegradabile personalizate vin pe mai multe mărimi. Versatilitatea a fost mereu apreciată, iar atunci când clienții văd că ai mai multe dimensiuni de pungi confortabile, în care să își pună produsele, te vor aprecia și mai tare. Nimănui nu îi place să își înghesuie produsele într-o plasă neîncăpătoare sau să se plimbe cu o plasă enormă pentru doar două produse micuțe.

Rezistența pungilor este și ea un factor care îi va face pe clienți să revină în magazinul tău. Atunci când văd că pot chiar refolosi punga de mai multe ori se vor convinge că în magazinul tău se pune accent pe calitate!

Atunci când optezi pentru pungi biodegradabile personalizate le arăți clienților tăi că îți pasă de ei și te folosești și de o modalitate inedită pentru a-ți promova magazinul, prin imaginea de pe pungă. Încearcă-le, nu vei regreta!