Retailerul japonez Miniso, care comercializează o gamă diversă de accesorii, este unul dintre aceştia. Compania şi-a facut intrarea pe piaţa locală în urmă cu mai puţin de trei luni, iar obiectivul pentru 2018 în ceea ce priveşte numărul de deschideri a fost atins, planurile companiei fiind de a ajunge la un portofoliu de 40 de unităţi pe piaţa locală până în 2020.

Maine, retailerul va deschide şi primul său magazin stradal din România în Piaţa Romană. Miniso a închiriat pe bulevardul Magheru un spaţiu de 125 de metri pătraţi, tranzacţia fiind intermediată de firma de Cushman & Wakefield Echinox. Acesta va fi cel de-al patrulea magazin Miniso de pe piaţa locală, dupa unităţile inaugurate în centrele comerciale Mega Mall, Veranda Mall şi Iris Titan din Bucureşti.

„La fel ca Miniso, majoritatea retailerilor au deschis iniţial magazine în centre comerciale, dar observăm un interes în creştere şi pentru spaţiile stradale, consacrate ca destinaţii comerciale puternice. Piaţa Romană reprezintă unul din locurile din Bucureşti care beneficiază de un trafic semnificativ, fiind frecventat de liceeni, studenţi, cât şi de angajaţii care lucrează în clădirile din zonă, cu un profil similar cu cel al consumatorilor ţintă”, a declarat Dana Radoveneanu, Senior Consultant, Retail Agency în cadrul Cushman & Wakefield Echinox.

Miniso este un retailer japonez de produse pentru casă, accesorii și jucării înființat în anul 2013, în Tokyo, de către designerul japonez Miyake Junya și de un tânăr antreprenor chinez Ye Guof. Compania opereaza peste 3.000 de magazine în peste 70 de țări la nivel global. Începând din 2017, brandul este prezent la nivel european în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia și Ucraina si este recunoscut pentru prețurile accesibile, calitatea, utilitatea si designul propriu al produselor comercializate.