Veniturile înregistrate în România au însemnat 18,1 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de veniturile înregistrate în 2009, parte din aceste venituri datorându-se implementării de soluţii complexe în conturi internaţionale.

Conform informațiilor făcute publice de companie, TotalSoft a demarat în 2010 o strategie agresivă de expansiune internaţională, prin deschiderea a patru subsidiare (Bulgaria, Serbia, Grecia şi Qatar), dar şi prin evaluarea unor potenţiale ţinte de achiziţie în tări cu o puternică creştere economică, cum ar fi Turcia sau Polonia.
Expansiunea companiei s-a realizat şi prin câştigarea unor proiecte directe pe noi pieţe, cum ar fi Austria, Dubai, Spania şi Arabia Saudită. Dintre acestea, proiectul derulat cu SATORP Arabia Sudită se detaşeză prin amploare şi importanţă, SATORP fiind constructorul celei mai mari rafinării din lume – JUBAIL RAFINERY- un proiect în valoare de 9,6 miliarde dolari.

Portofoliul companiei s-a mărit cu peste 100 de clienţi, dintre care 32 au semnat contracte pentru Charisma ERP, 42 au optat pentru Charisma HCM şi 45 pentru soluţii Primavera.
Printre proiectele care se remarcă prin complexitate şi valoare financiară se numără grupul Romelectro-ISPE, Deutsche Leasing Austria (prima implementare a sistemului Charisma ERP într-o piaţă occidentală), MIC.RO, Ursus Breweries, Lafarge Moldova, Farmexpert, INSPET, Hidroelectrica, Anima Services, ICAP Grecia, Medsana sau SATORP. În structura cifrei de afaceri, segmentele cu ponderi semnificative au fost retail/distribuţie (28,4%), servicii (24,8%), producţie (12,8%) şi financiar bancar (12,4%).