TotalSoft înregistrează o creştere de 20% pe partea de licenţe, de aproape şapte ori mai mare decât a următorului clasat, şi ocupă pentru al doilea an consecutiv locul 1 pe partea de servicii, cu o creştere de 14%.

‘Anul 2011 nu a marcat acel ‘recovery’ pe care mulţi îl aşteptau pe piaţa de soluţii ERP din România. Astfel, vendorii IT care au câştigat cotă de piaţă au fost în special cei care s-au adaptat foarte rapid ‘sensibilităţii’ clienţilor în ceea ce priveşte preţul şi adaptabilitatea soluţiilor de business la mediul dificil în care îşi desfăşoară activitatea majoritatea companiilor. TotalSoft a profitat din plin de câteva oportunităţi majore pe piaţa locală şi astfel şi-a consolidat poziţia în vânzările de proiecte de gestiune a resurselor, fie ele financiare, umane sau materiale’, a declarat Eugen Schwab Chesaru, Managing Director PAC România.

Cu 25,92 milioane de euro cifră de afaceri consolidată, înregistrată în 2011, din care peste 17 milioane de euro obţinută din furnizarea de soluţii de tip ERP pe piaţa românească, TotalSoft îşi consolidează poziţia de lider de piaţă, devansând pentru al treilea an consecutiv furnizorii unor soluţii software B2B mult mai titrate pe plan mondial.

Cifra de afaceri realizată de Charisma în 2011 a provenit din verticalele de retail/distribuţie (32,9%), producţie (21,9%), servicii (19,63%) şi financiar bancar (13,16%), realizare care a propulsat TotalSoft, conform studiului citat, pe locul 1 în verticalele de retail, distribuţie şi servicii şi locul patru în cea de producţie.

‘Confirmarea poziţiei de lider al pieţei ERP româneşti pentru al treilea an consecutiv arată maturizarea la care a ajuns TotalSoft prin marile proiecte locale şi internaţionale. Strategia noastră urmăreşte în mod consecvent poziţionarea ca lider în verticalele de business în care acţionăm, prin oferirea unor soluţii complexe, inovative, în pas cu schimbările mediului economic şi cu creşterea exigenţei clienţilor. Pe verticala serviciilor financiare, în care competenţele şi know-how-ul înglobat de Charisma acoperă orice nevoie a unui grup multinaţional, intenţionăm să devenim unul dintre liderii mondiali’, a declarat Liviu Dan Drăgan, CEO TotalSoft.

Pe o piaţă care a crescut cu numai 4,6% faţă de anul precedent, caracterizată de PAC prin ‘moderaţie şi eficienţă, în care deciziile sunt luate cu mai multă atenţie şi bugetele sunt alocate pentru a îndeplini obiective clare’, evoluţia TotalSoft s-a remarcat printr-o creştere de două procente a cotei de piaţă, reprezentând aproape jumătate din creşterea înregistrată de întreaga piaţă.

Estimările PAC prevăd pentru următorii 5 ani o dezvoltare a pieţei ERP datorită companiilor internaţionale, preocupate de a avea parteneri care să ofere soluţii IT complete, de reorganizare a producătorilor de energie electrică din România sau de deschidere a managementului local spre soluţii care le să ofere un control financiar mai bun şi o transparenţă a afacerilor.

Charisma are în portofoliu peste 1.000 de companii naţionale şi 80 de grupuri multinaţionale, liderii pieţelor de retail & distribuţie, servicii, producţie şi servicii financiare. Charisma este singurul produs software B2B românesc implementat în 15 ţări pe 3 continente (Europa, America de Sud şi Africa).

Cu peste 17 ani de experienţă, TotalSoft are un portofoliu de 1500 de clienţi în sectorul privat şi public din 25 de ţări. TotalSoft este parte a grupului Global Finance, una dintre cele mai importante firme de investiţii private din Europa de Sud-Est cu birouri în Atena, Bucureşti, Sofia şi Belgrad. Global Finance administrează fonduri de peste 850 milioane euro şi a realizat peste 70 de investiţii de la înfiinţarea sa, în 199.1.
Sursa: Agerpres