Compania TotalSoft îşi fixează ca target o creştere consolidată a vânzărilor cu cca 22%, până la valoarea de 22 mil euro pentru anul 2009 şi un EBIDTA de 4.5 milioane de euro.

La sfârşitul anului 2008 compania TotalSoft a realizat o cifră de afaceri de 18 milioane euro din care EBITDA reprezintă cca 3,6 milioane Euro. Raportat la perioada similară a anului 2007, TotalSoft a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri şi a EBIDTA cu peste 40%.

Veniturile companiei, obţinute de pe piaţa românească şi din export, au depasit cu mai mult de 10% estimările managementului TotalSoft, facute la începutul anului 2008.

Cele mai importante venituri ale TotalSoft provin din vânzarea produsului Charisma, care a adus companiei mai mult de jumătate din cifra de afaceri, din proiectele de software customizat, dezvoltate atât pentru piaţa românească cât şi pentru cea externă, din vânzarea sistemului de project management Primavera (20%) şi din proiecte de natură hardware.

Principalele evenimente ale anului 2008 s-au legat de sistemul Charisma, care a fost completat cu  funcţionalităţi şi module noi. S-a realizat astfel o integrare completă a soluţiei CRM de la Microsoft, în pachetul global de aplicaţii Charisma, şi a unui portal de self-service, adoptat de mai mulţi jucători din domeniul financiar.

În 2008, TotalSoft s-a clasat, cu sistemul Charisma, în primii zece furnizori mondiali care dezvoltă software pentru leasing, poziţie câştigată pe baza implementărilor şi a experienţei internaţionale în proiecte precum Raiffeisen Leasing  (Bulgaria şi Albania), BMW Bank şi BMW Leasing (Grecia şi Rusia), Scania Credit Bulgaria, Tirana Leasing Albania, Balkan Star Bulgaria, NLB Leasing Bulgaria etc.