Pentru Banca Transilvania, migrarea înseamnă concentrarea serviciilor în două super-app-uri care vin constant cu funcționalități noi, iar pentru utilizatori, experiențe de banking simplificate.

Comunicarea BT cu clienții, în contextul migrării

Utilizatorii vor primi de la Banca Transilvania – prin email, SMS sau prin intermediul aplicațiilor – informații despre trecerea la BT Pay și BT Go.

Recomandări pentru clienți, pentru siguranța banilor:

  • Analizarea critică a mesajelor primite, indiferent de canalul de comunicare, cu referire la migrare și la aplicațiile băncii.
  • Comunicările care par să fie din partea BT – prin email, telefon, SMS, WhatsApp, Telegram, social media etc. – trebuie verificate în cazul în care generează suspiciuni. Pentru aceste cazuri/a raporta o fraudă, detaliile BT de contact sunt următoarele: 0264 308 055, contact@btrl.ro.
  • BT nu solicită prin niciun canal de comunicare date personale sau detalii de acces în aplicațiile bancare.
  • Banca nu solicită clienților instalarea de aplicații prin îndemnul de a accesa link-uri.
  • Consultarea, pe site-ul Băncii Transilvania, a informațiilor despre siguranța în aplicațiile BT, siguranța online și migrare.

Creșterea semnificativă a numărului de utilizatori BT Pay și BT Go a contribuit la accelerarea gradului de digitalizare a clienților Băncii Transilvania, care a depășit 90%, precum și la schimbarea unor comportamente în relația cu banii și cu banca – de la plata contactless cu telefonul, deschiderea de cont curent, generarea de carduri 100% online până la emiterea de facturi de către antreprenori.

banca transilvania
SURSA FOTO: Dreamstime

Banca a anunțat recent trei noi funcționalități

Una dintre cele mai așteptate inovații este integrarea opțiunii de a încheia o poliță RCA direct din aplicația BT Pay. Astfel, milioane de români vor putea încheia rapid și ușor o asigurare obligatorie pentru autoturisme, având acces la o gamă variată de asigurători.

Mai mult decât atât, aplicația Banca Transilvania va trimite notificări atunci când polița se apropie de expirare, iar utilizatorii vor putea adăuga mai multe autovehicule, centralizând toate informațiile despre asigurări într-un singur loc. Aceasta aduce un plus semnificativ de confort și eficiență în gestionarea polițelor auto.

Un alt beneficiu important pentru clienții Băncii Transilvania este accesul exclusiv la lounge-urile de business din Cluj și București, oferit celor care au efectuat plăți de minimum 300 de lei cu cel puțin trei luni înainte de călătorie.

Această facilitate se adresează clienților care doresc să profite de un mediu relaxant și premium înainte de zborurile lor, asigurându-le o experiență mai plăcută și confortabilă.